Aces Direct. Blijf gaan.
Zoeken
Zoeken

FAQ 1-10 werkplekken

FAQ 1-10 werkplekken

Vanaf 25 mei 2022 voeren wij wijzigingen door in ons beleid. Wij gaan ons namelijk richten op bedrijven met meer dan 10 werkplekken. Dit betekent dat bedrijven met 1-10 werkplekken vanaf deze datum geen bestellingen meer bij ons kunnen plaatsen. We begrijpen dat bovenstaande vragen bij je op kan roepen. Op deze pagina vind je direct het antwoord op jouw vragen.

Vragen bedrijven met 1-10 werkplekken:

  • Waarom kiest Aces Direct voor klanten met 10+ werkplekken?

    Aces Direct richt zich op bedrijven en organisaties met meer dan 10 werkplekken. Dit is een strategische keuze. Wij zijn gespecialiseerd in het adviseren over en implementeren van IT-oplossingen bij bedrijven met meer dan 10 werkplekken. Daar ligt onze kracht. Daarom hebben we deze grens van 10 werkplekken ingevoerd.

  • Sinds wanneer is deze wijziging doorgevoerd?

    Deze strategie wijziging is doorgevoerd op 25-05-2022.

  • Ik heb 10+ werkplekken maar ik kan niet bestellen?

    Dan lijkt er helaas iets mist te gaan met de KVK-check. Neem in dit geval contact op via verkoop@acesdirect.nl.

  • Hoe kan ik een RMA indienen?

    Neem in dit geval contact op via verkoop@acesdirect.nl.

  • Hoe kan ik mijn facturen bekijken?

    Neem hiervoor contact op via verkoop@acesdirect.nl.