Hoe werkt het retourproces?
U kunt eenvoudig een retouraanvraag via de website indienen. Volg daarvoor onderstaande stappen.
- Log in op “Mijn account”
- Ga naar “Retouren en reparaties”
- Klik op “Meld aan”
- Zoek het betreffende product via het serienummer, ordernummer of de orderreferentie
- Selecteer het aantal retour. U kunt een retour of aanmelden per orderregel. Meerdere producten aanmelden? Herhaal dan het proces.
- Vul het serienummer in. Indien het product niet over een serienummer beschikt, kunt u dit veld leeg laten.
- Kies de reden dat u het product terug wilt sturen.
- Afhankelijk van de reden worden u enkele vervolgvragen gesteld. Vul deze zo volledig mogelijk in.
- Tot slot vinkt u de checkbox “Ik ga akkoord met de retourvoorwaarden” aan en klik u op “Meld aan”
De retour- of reparatieaanvraag wordt door ons in behandeling genomen en u wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de status van de aanvraag. Hulp nodig bij uw aanvraag of een afwijkende aanvraag? Neem dan contact op met uw contactpersoon. Uw contactpersoon kan u helpen bij de aanvraag of de aanvraag voor u doen.