Aces Direct. Blijf gaan.
Monitoring & Dispatch Service in prijs verlaagd

Monitoring & Dispatch Service in prijs verlaagd

Actievoorwaarden

  • Actieperiode: 1 okt t/m 31 dec 2021
  • Een APC UPS voorzien van SmartConnect of een netwerkkaart is vereist.

Actie verlopen op 31-12-2021

Met de Monitoring & Dispatch service van Schneider Electric ben je als eindgebruiker totaal ontzorgt. De Monitoring & Dispatch service is een remote monitoring en troubleshoot dienst, garantie verlenging, en on-site reparatie service in één. Het stelt jou als gebruiker in staat om APC UPS'en op een snelle, betrouwbare en kostenefficiënte manier op afstand te bewaken.

Bekijk actieproducten

De Schneider Electric Connected Services Hub en on-site service zorgen voor 24/7 deskundige remote monitoring en troubleshooting. Daarbovenop krijg je een pro actief maandelijks risico rapport met kpi's en aanbevelingen. Dit zal de kans op downtime en/of onverwachte kosten minimaliseren. Wanneer er een probleem niet op afstand kan worden opgelost, wordt er direct een monteur gestuurd om het probleem on-site te verhelpen. Daarnaast biedt de Monitoring & Dispatch service van Schneider Electric een verlenging van de APC UPS fabrieksgarantie naar 3 of 5 jaar(afhankelijk van de gekozen variant).

Schneider Electric Remote services:

  • Activeert de Monitoring & Dispatch service.
  • Biedt 24/7 monitoring van aangesloten apparaten met Monitoring & Dispatch service-dekking.
  • Maakt melding van alarmen aan de klant via de EcoStruxure IT-app.
  • Maakt melding van incidenten aan de klant via de telefoon en/of EcoStruxure IT-app.
  • Verzamelt data voor data-analyse.
  • Zorgt voor maandelijkse en halfjaarlijkse rapporten inclusief KPIs, aanbevelingen en best practices.

Schneider Electric On-site services:

  • Documenteert de systeemstatus bij aankomst op de site.
  • Bevestigt indien nodig het gemelde probleem.
  • Vervangt alle onderdelen die niet werken zoals verwacht en repareer het systeem indien nodig.
  • Volledige functionele tests uitgevoerd nadat corrigerende maatregelen zijn genomen.
  • Stelt rapporten over problemen op en levert af.
  • Verzendt het vervangende product en geef een gefrankeerd retouretiket voor de gebruikte UPS, batterij of gerelateerde accessorie
Vorige actie
  Feedback