ACES Direct levert alleen aan zakelijke klanten

Actievoorwaarden

  • Het is belangrijk dat u bij aankoop van het toestel, bij uw Account Manager aan geeft dat u aanspraak wilt kunnen maken op deze service.
  • Het toestel is geregistreerd in Nederland
  • Het toestel is gekocht bij ACES Direct
  • Het toestel is kapotgegaan binnen de Samsung garantieperiode
  • Schade buiten de garantievoorwaarden
  • In dit geval kunt u ook gebruik maken van de service
  • Geef a.u.b. aan dat de schade buiten de garantie valt
  • De servicepartner geeft u een indicatie van de kosten
  • Lees hier meer

Toestellen die in aanmerking komen

Het vervangende toestel is een Galaxy A5 2017 bij een defecte smartphone en een Galaxy Tab S2 bij een defecte tablet.

 

Samsung 4 uurs vervangservice

Actie geplaatst op 01-07-2017

Binnen 4 uur back in business

Altijd en overal kunnen werken is belangrijk. Daarom kunt u overal in Nederland supersnel een vervangend toestel hebben dankzij de 4-uur Vervangservice van Samsung. 

Het is belangrijk dat u bij aankoop van het toestel, bij uw Account Manager aan geeft dat u aanspraak wilt kunnen maken op deze service.

Het zal niet snel gebeuren, maar het kan: uw Samsung smartphone of tablet houdt ermee op. Geen probleem, Samsung haalt namelijk binnen vier uur uw kapotte toestel op voor reparatie en levert direct vervanging. Zo bent u gegarandeerd supersnel weer mobiel bereikbaar voor collega's, klanten en leveranciers. 
Zodra het kapotte toestel gerepareerd is, wordt een afspraak gemaakt om het weer bij u af te leveren. Het vervangende toestel wordt weer ingenomen en u wordt, indien nodig, geholpen met het overzetten van uw simkaart.

Zo werkt de 4 uurs Vervangservice

1. Rechtstreeks melden
In het geval van een defect toestel kunt u dit rechtstreeks melden via 088-9090150. De Samsung servicepartner behandelt uw aanvraag. U heeft daarvoor de volgende gegevens nodig:

  • IMEI nummer van het toestel
  • Modelcode van het toestel
  • Defect van het toestel
  • Uw contactgegevens (emailadres en telefoonnummer)
  • Adres waar het toestel omgeruild kan worden

Lees hier meer over de aanvraag.

2. Afspraak maken
De servicepartner maakt binnen 4 uur een afspraak op een door u aangegeven locatie in Nederland.

3. Leentoestel
De servicepartner brengt u binnen 4 uur een leentoestel en neemt uw eigen toestel mee voor reparatie

4. Reparatie
Als uw toestel gerepareerd is, maakt de servicepartner een afspraak om uw toestel weer bij u af te leveren

Aanvraag 4-uurs Vervangservice

Is uw toestel defect en wilt u gebruikmaken van de 4-uurs Vervangservice? ACES Direct heeft uw toestel, die op moment van aanschaf binnen het portfolio van de vervangservice behoorde, bij aankoop geregistreerd bij Samsung. Bel daarom onze servicepartner tijdens kantooruren (09:00 - 18:00 uur) op telefoonnummer 088-9090150. De telefonische helpdesk is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Met de medewerker maakt u een omruilafspraak op een door u aangegeven locatie

Actieproducten

Vorige actie Volgende actie
Feedback