IT in de Zorg – de gebruiker staat centraal | Aces Direct
Zoeken
Zoeken

IT in de Zorg – de gebruiker staat centraal

IT in de Zorg – de gebruiker staat centraal

Ben jij verantwoordelijk voor de IT-omgeving van een zorgaanbieder, ziekenhuis, verpleeg- of verzorgingshuis, GGZ-instelling etc.? Dan wil jij vast en zeker dat jouw collega’s onbezorgd hun werk kunnen doen. Dat je medewerkers IT niet zien als ballast, maar zien als een hulpmiddel om hun werk nog beter te kunnen doen! Een werkplek die zorgt voor 100% tevredenheid bij gebruikers. Dat wil jij toch ook?

Medewerkers bepalen het succes van een IT-beleid

Van zorgverlener tot planner, van receptionist tot directielid. Iedere medewerker heeft eigen wensen en eisen als het gaat om de ideale werkplek. Maar nog steeds merken we dat bij het implementeren van nieuwe werkplekken de gebruiker vaak pas laat in het traject betrokken wordt. En dit terwijl het betrekken (en actief meenemen) van de gebruiker de sleutel tot een succesvol IT-beleid is. Maar hoe pak je dat nu precies aan? Hoe ga je te werk?

Samen met implementatiepartner ITQ hebben wij een aanpak ontwikkeld waarbij we samen met jou aan de slag gaan met de inrichting van een optimale werkplek. Voor ál je (eind)gebruikers.

Onze aanpak in de praktijk

Waarschijnlijk ben je nu nieuwsgierig hoe onze aanpak in de praktijk werkt. Hoe stel je je eindgebruiker centraal, wat is ervoor nodig? Wat zijn de valkuilen? Bij HumanTotalCare (HTC), een van de grootste arbodienstverleners van Nederland, werken we volgens deze aanpak. Met Aces Direct als IT Business Partner werkt de innovatieve dienstverlener aan de ultieme digitale werkplek voor al haar 1.500 medewerkers. Beluister de podcast en laat je inspireren door onze aanpak en deze praktijkcase.

Preview podcast

Nieuwsgierig geworden naar onze aanpak? Beluister hieronder de teaser van de podcast.

Bijeenkomst

Laat hier je gegevens achter als je geïnteresseerd bent in een bijeenkomst over IT in de zorg en het centraal stellen van de eindgebruiker.

Je ontvangt van ons een bevestigingsmail.

Meer informatie?

Noud Schaper

Key Accountmanager t. 013 762 18 80
?

Liever dat ik je bel of mail? Laat dan jouw gegevens achter en ik neem zo snel mogelijk contact met je op.