Aces Direct is klaar voor de toekomst | Aces Direct
Zoeken
Zoeken

Aces Direct is klaar voor de toekomst

Aces Direct is klaar voor de toekomst

Vandaag, op 23 september 2021, presenteren wij vol trots onze nieuwe strategie en merkidentiteit. Met een focus op strategische partnerships met klanten, zodat deze voorop kunnen blijven lopen in hun branche.

Zonder de juiste IT doe je niet meer mee

In de loop der jaren is IT een steeds belangrijkere rol gaan spelen. IT is veel meer dan alleen hard- en software dat ons werk makkelijker maakt. “Het is voor bedrijven steeds noodzakelijker geworden om gebruik te maken van de slimme inzet van vernieuwde technologieën en oplossingen, om de concurrentie mijlenver achter zich te kunnen laten. Juiste en passende IT-oplossingen kunnen de toekomst van je organisatie maken of breken”, zegt Sven van Boxtel, Managing Director van Aces Direct. “Wij spelen daarop in door de rol van IT-aanjager pro-actief in te vullen. Vanuit onze actuele kennis van de markt leggen wij nieuwe mogelijkheden voor aan onze klanten en houden we iedereen scherp en bij de tijd. Onze klanten hoeven niet zelf op zoek, maar krijgen van ons te horen wat ze de komende periode nodig hebben. Zodat zij kunnen blijven gaan.”

Continue voorsprong met de Aces 8

Met de 'Aces 8' wordt de vernieuwde aanpak, waarbij we IT integreren in de organisatie van klanten en vervolgens laten mee-evolueren, geïntroduceerd. De acht punten van de Aces 8 samen zorgen ervoor dat organisatie en IT doorlopend op elkaar worden afgestemd zodat er een continue kringloop van vooruitgang ontstaat. "Onze aanpak bestaat uit acht punten die samen zorgen voor een continue loop van vooruitgang. Kantel je de 8, dan ontstaat het oneindige proces van optimalisatie en verbetering dat wij continu met onze relaties en klanten doorlopen", vertelt Van Boxtel.

Merkidentiteit: digitaal en menselijk

De rol als IT Business Partner ligt verankert in de nieuwe strategie en merkidentiteit, die in samenwerking met een strategisch-creatief marketingbureau werd ontwikkeld. “In de merkidentiteit staan de pixelvorm voor het digitale en de cirkelvorm voor het menselijke karakter van Aces Direct”, verklaart Jasper Verhaaren, Solutions Manager bij Aces Direct. “De vorm is organisch, waardoor deze telkens als een chip ingepast kan worden. Aces Direct is daarmee het ontbrekende puzzelstukje binnen de organisatie van onze klanten.”

Duurzame aanpak, duurzame groei

Met onze nieuwe strategie helder op het netvlies zijn we niet alleen klaar voor onze eigen toekomst, maar vooral ook voor die van onze klanten. “Samen met hen zijn we de regisseur van hun ambities, plannen en doelstellingen. Wij denken in mogelijkheden en oplossingen die passen bij de branches waarin onze klanten actief zijn. Een duurzame aanpak die zorgt voor duurzame groei” zegt Van Boxtel trots.

Meer informatie

Aces Direct is non-stop in beweging. Kijk maar.