Adobe Document Cloud | Aces Direct
Zoeken
Zoeken

Adobe Document Cloud

Adobe Document Cloud

Robin Verelst

Robin Verelst

Solution Advisor t. 013 762 18 06
Contactformulier

Adobe Document Cloud

Adobe Document Cloud is de nieuwste toevoeging aan het Adobe Cloud portfolio en de opvolger van Acrobat XI. Adobe Document Cloud sluit naadloos aan op de zakelijke markt en de wensen en behoeften die zij hebben, door de nieuwe functionaliteiten. Zo kunt u uw belangrijke documenten beheren vanuit huis en op kantoor en ook nog eens op verschillende devices.

Het is eerder een regel dan een uitzondering dat documentprocessen gepaard gaan met verspilling en inefficiëntie. Adobe Document Cloud pakt dit aan door uw manier van werken aan te passen, of het nu gaat om simpele werkzaamheden of de complexe werkzaamheden. Als basis van de Document Cloud ligt het geheel nieuwe Adobe Acrobat Document Cloud, waar e-signing een onderdeel van is. Onder Adobe Document Cloud vallen een aantal geïntegreerde oplossingen waarbij er gebruikt wordt gemaakt van een consistent online profiel en een persoonlijke document hub. Op deze manier krijgen gebruikers de mogelijkheid documenten te maken, reviewen, goedkeuren, ondertekenen en traceren. Dit is eenvoudig te doen vanaf uw deskop of een mobiel device. Acrobat Document Cloud zal in de vorm van een lidmaatschap en een eenmalige licentie beschikbaar zijn.

De voordelen van Adobe Document Cloud:

Nieuwe Acrobat Document Cloud
Acrobat Document Cloud beschikt over een op “touch” gebaseerde gebruikersinterface. Deze nieuwe functionaliteit is overal beschikbaar, zodat u op iedere locatie kunt werken. Daarnaast biedt het nieuwe Tool Center eenvoudig en snel toegang tot uw tools en maakt Acrobat Document Cloud gebruik van Photoshop imaging-technologie. Hierdoor kan elk papieren document omgezet worden naar een digitaal document, wat vervolgens bewerkt en verstuurd kan worden.

Introductie van Mobile Link en nieuwe mobiele apps
Mobile Link is een nieuwe functie waarmee gebruikers vanaf ieder device verder kunnen werken aan documenten of formulieren, met behoud van de bestanden, instellingen en handtekeningen. Daarnaast zijn er twee nieuwe apps toegevoegd: Acrobat Mobile en Fill & Sign. Hiermee kunnen documenten vanaf mobiele devices gecreëerd, bewerkt en ondertekend worden. Ook kan de camera van een mobiel device gebruikt worden als draagbare scanner waarmee papieren nog eenvoudiger kunnen worden omgezet naar digitale documenten.

E-Signing overal en voor iedereen
Bij iedere lidmaatschap op Acrobat Document Cloud zitten de E-sign diensten inbegrepen (voorheen Adobe EchoSign). Vanaf nu is het mogelijk om documenten digitaal te versturen en ondertekenen. Door middel van de nieuwe Fill & Sign functie verloopt het ondertekenen en versturen van documenten zeer eenvoudig en snel.

Documentbeheer
Adobe Document Cloud beschikt ook nog over oplossingen zoals Send & Track. Hiermee kunnen gebruikers documenten beheren, traceren en controleren. Zo kunt u overal en altijd zien waar de documenten zich in het proces vinden en wie wanneer de bestanden opent. Door middel van Controle-features wordt de gevoelige informatie beschermd, zowel binnen als buiten de firewall.


Perpetual License (onbepaalde duur)
Neem contact op met adobe@acesdirect.nl voor een offerte.

Subscription (abonnement)
Adobe Acrobat Pro DC, Multiple Language, Multiple Platform, 1 user
Adobe Acrobat Standard DC, Multiple Language, Windows, 1 user

Meer informatie?
Wilt u meer weten over Adobe Document Cloud? Neem dan contact op met de Adobe specialist van ACES Direct.