Retour

Retour & reparatie nu nog eenvoudiger aan te melden

Retour & reparatie nu nog eenvoudiger aan te melden

Deel op social media:

Het gehele retour- en reparatie aanmeldproces is in een nieuw jasje gestoken. Met de geïntegreerde verbeteringen is het voor u nu nog gemakkelijker om een retour of reparatie aan te melden. Lees hier alle verbeteringen.

Verbeterd retour- & reparatie aanmeldproces

Wat is er verbeterd?

  • Nieuw design
  • Extra ingang om retouren & reparaties aan te melden bij de betreffende order
  • Per stap de gegevens invoeren
  • Responsive design zodat u de retour of reparatie kunt aanmelden op uw smartphone
  • Altijd op de hoogte met het verbeterde statusoverzicht

Nieuw design
De vormgeving en functionaliteiten van de retour- & reparatie aanmeldtool zijn flink onder handen genomen. Het nieuwe design zorgt ervoor dat alles voor u overzichtelijker en makkelijker vindbaar is.

Extra ingang om retouren & reparaties aan te melden bij de betreffende order
Daarnaast is er een extra ingang toegevoegd om uw retouren en reparaties aan te melden. Deze is te vinden onder het kopje orders bij 'Account'.

Per stap de gegevens invoeren
Zodra u het retourproces start, kunt u per stap gegevens invullen. Zo weet u zeker dat het aanmeldingsproces perfect verloopt en bent u direct van alle vervolgstappen en eventuele bijkomende kosten op de hoogte.

Responsive design zodat u de retour of reparatie kunt aanmelden op uw smartphone
Even geen computer bij de hand? Geen probleem. Het verbeterde proces is ook te gebruiken via uw smartphone. Zo kunt u altijd en overal retouren en reparaties aanmelden en bekijken.

Altijd op de hoogte met het verbeterde statusoverzicht
Wanneer de retour of reparatie is aangemeld kunt u de status van het product volgen. Hierin wordt onder andere vermeld wanneer het product bij u terug wordt verwacht. Met het nieuwe proces komt u nooit meer voor verrassingen te staan en blijft u van a tot z op de hoogte van de status van uw aanmelding.

      Feedback