Aces Direct is verkozen tot beste IT-reseller in de zakelijke markt. In de CIO top 100 kiest werkend Nederland hun favoriete IT-partners. Met de overwinning laat Aces Direct grote organisaties als Coolblue en Apple achter zich.
Met het Nederlandse Partner Preference onderzoek wil CIO IT-Managers en CIO’s bijstaan in het kiezen van de juiste partners. Lezers en bezoekers van onder andere Webwereld, Computerwereld en voornamelijk CIO.nl gaven via een enquête aan met welke bedrijven zij het liefst zaken doen. Aces Direct komt hierbij uit de bus als favoriete IT-reseller.
Beter maken
Na een eerste plek twee jaar geleden en een podiumplek vorig jaar is Aces Direct Managing Director Sven van Boxtel enorm blij met het aanhoudende vertrouwen van de markt “Dit is een benoeming waar we als Aces Direct heel trots op zijn. Het is een prestatie van de hele organisatie. Een beloning namens de klanten waar wij met het hele team keihard ons best voor doen, is het mooiste wat je kunt krijgen. Als organisatie in een door technologie beheerste en gedreven samenleving zoeken wij het menselijke contact op. Uit deze award blijkt -gezien de waardering- dat we daarin slagen.”
Aces Direct wil de werkdag van andere organisaties -door het gebruik van IT- beter maken. Volgens Sven moet je om dat te bereiken investeren in relaties. "Niet alleen richting klanten maar ook naar collega’s, partners en aandeelhouders. Dat uit zich in een bijzonder kantoor, een inspirerende werkomgeving en HR-beleid met ruimte voor groei en ontwikkeling en specialistische brancheteams met oog voor de wensen en problemen van klanten. Dat “ecosysteem” zorgt ervoor dat wij weten hoe onze klant denkt, wat hij doet en hoe zijn organisatie eruit ziet. Zo helpen wij hen innoveren en op die manier die doelen te bereiken.”
Persoonlijke benadering
In het onderzoek van CIO100 geven CIO's en IT-Managers, werkzaam bij bedrijven met meer dan 100 werknemers, aan bij welke partner hun samenwerkingsvoorkeur ligt. Wie adviseren zij als partner? Dat de zakelijke markt Aces Direct kiest is volgens Sven geen toeval. “Ons bestaan is altijd gestart vanuit die zakelijke basis. Wij willen de markt niet alleen leren kennen, we willen eraan bijdragen. Dat we daar in slagen is het mooiste compliment wat we kunnen krijgen.”