ACES Direct en CFE Ciba/VDL Groep verlengen samenwerking | Aces Direct

ACES Direct en CFE Ciba/VDL Groep verlengen hun samenwerking

Eindhoven, 24 oktober 2012 - ACES Direct en CFE Ciba/VDL Groep hebben een 3-jarige verbintenis afgesloten. ACES Direct is sinds vorig jaar betrokken als Business Partner. Beide partijen hebben aangegeven graag door te gaan met de samenwerking in 2013.

CFE Ciba/VDL Groep is vanzelfsprekend trots met de verlenging van deze partner. Het verbinden voor langere termijn past ook in de strategie van CFE Ciba/VDL Groep om gezamenlijk een succesvol sportief én zakelijk platform te creëren.

ACES Direct is een jong en dynamisch bedrijf dat sport georiënteerd is. Sven van Boxtel, Commercieel Manager ACES Direct, zegt hierover: “De ACES Direct Golfdag en de AFAS Tennis Classics zijn evenementen die jaarlijks terug komen voor onze klanten. Bovendien wordt voor het personeel van ACES Direct ieder kwartaal een sportief uitje gepland. Wij vinden sport belangrijk voor een goede balans tussen werk en ontspanning. Een ontspannen geest en lichaam functioneren zakelijk beter en voorkomt ziekteverzuim. Met deze reden sponsoren wij een breder kader van sporten. Sporten op een zeer hoog niveau waarmee wij ons als ACES Direct perfect kunnen identificeren. Zo hebben we een jarenlange relatie met de Rabo Wielerploeg, steunen we de Marathon van Eindhoven en past ook de klasse van het zaalvoetbal van Club Futsal Eindhoven bij onze sponsoraanpak.”

Over CFE Ciba/VDL Groep
CFE Ciba/VDL Groep is in 1997 ontstaan door het fuseren van twee verenigingen, te weten: EFV/Cibatax en CFE/VDL Groep. Beide verenigingen wilden in de top van het Nederlandse zaalvoetbal futsal spelen. Om dit te bereiken hebben de verenigingen besloten om per 1 juli 2008 te fuseren. In het seizoen 2011/2012 reikte CFE Ciba/ VDL Groep tot de Elite Round van de UEFA Futsal Cup. De beste prestatie tot op heden door een Nederlandse futsal club.