ACES Direct lanceert Cloud Care | Aces Direct

Het Cloud Care programma van ACES Direct biedt organisaties gemak en rendement

22 mei 2014 – Een cloudoplossing die naadloos aansluit bij de specifieke behoeften van elke organisatie. Dat is Cloud Care van IT-leverancier ACES Direct. Cloud Care omvat meerdere oplossingen, met gemak en rendement als gemene deler.

De cloud biedt organisaties veel voordelen. Eigen servers maken plaats voor online opslagcapaciteit, aanschaf en onderhoud van hardware is niet meer nodig. In plaats daarvan betaalt de organisatie alleen nog voor de diensten die het daadwerkelijk gebruikt. Werken met de cloud is kiezen voor gemak. En daar springt ACES Direct op in met Cloud Care. Het programma zorgt ervoor dat de klant voor de juiste cloudoplossing kiest, als een investering in IT met een optimaal rendement.

Drie clouddiensten
Cloud Care valt uiteen in drie Cloud-oplossingen. Zo kunnen organisaties kiezen voor de cloud als Software as a Service (SaaS), met de software als online dienst. Ook biedt ACES Direct de cloud aan als Infrastructure as a Service (IaaS), waarmee organisaties alleen de infrastructuur als clouddienst gebruiken. De meest onderscheidende pijler is echter Custom Cloud Care (CCC).

Hele proces van cloud computing
Custom Cloud Care begeleidt de klant door het hele proces van cloud computing. Dat begint met een oriënterend gesprek over Cloud Care, waarmee ACES Direct in beeld brengt welke doelstelling de klant heeft. Daarna volgt een Cloudscan, die dient voor een overzicht van wat de klant nu al aan IT heeft en wat de organisatie daar nu al mee doet. Na die eerste fase ligt er een doordachte basis, die ACES Direct vertaalt in een Cloudplan.

Cloudoplossing op maat
Hoe de uiteindelijke cloudoplossing eruitziet, hangt dus geheel af van de behoeften en huidige infrastructuur bij de klant. Dat zorgt voor een cloudoplossing op maat, vertelt Jeroen Stabel, Manager Solutions bij ACES Direct. “Met Custom Cloud Care weet de klant zeker dat hij de juiste kosten-batenafweging maakt. Bovendien zorgen we ervoor dat de migratie naar de cloud zo weinig mogelijk impact heeft en dat ook de nazorg goed is ingebed. Custom Cloud Care ontzorgt. De oplossing stelt gemak op alle fronten voorop.”

ACES Direct is een toonaangevende totaalleverancier van IT-oplossingen, IT-producten en IT-diensten. ACES Direct biedt hoogwaardige oplossingen, zowel producttechnisch als dienstverlenend voor zzp’ers, bedrijven en non-profit organisaties. Op die manier wil ACES Direct haar klanten ontzorgen op IT-gebied en helpen bij het waarmaken van hun ambities.

Meer weten? Bekijk het ACES Direct Cloud Care programma