ACES Direct leverancier ROC | Aces Direct

ACES Direct, Scholten Awater en Infotheek nieuwe leveranciers ROC West-Brabant en Coöperatie Kien (ROC da Vinci College)

Tilburg, Nijmegen, Leiden, 10 oktober 2012 – ACES Direct, Scholten Awater en Infotheek hebben de Europese aanbesteding van ROC West-Brabant en ROC Da Vinci gegund gekregen. ROC West-Brabant en ROC Da Vinci zijn tevreden over het resultaat van deze aanbesteding. De contractduur is drie jaar met een optionele verlenging van één jaar. De waarde van de opdracht komt uit op ongeveer €5.000.000 verspreid over 4 jaar.

Naast het leveren van desktops, laptops, thin clients, monitoren en randappartuur laten de twee ROC’s zich ontzorgen met behulp van de IT-diensten. Zo is er onder andere gevraagd om de producten uit te laten pakken op locatie en de producten uitgepakt te leveren in rolcontainers.

Sven van Boxtel, Commercieel Manager bij ACES Direct:
“Dat innovatie gedreven organisaties dit gunnen aan ACES Direct, geeft aan dat wij de juiste visie op partnership borgen. Wij zullen een adviserende rol vervullen met daarbij maatwerk, IT-dienstverlening en hardware leveringen. Voor ACES Direct dé formule in een dynamische ICT markt. De komende jaren willen wij concrete kostenreductie realiseren voor Stichting ROC West-Brabant en Coöperatie ‘Kien’, waardoor zij de focus kunnen houden op de ontwikkeling van de studenten en opleidingen.”

Ronald Ederveen, Commercieel Directeur Scholten Awater:
“Met de gunning van deze hardware aanbesteding door ROC West Brabant en ROC Da Vinci heeft SA zijn positie in de educatie sector verder versterkt. Beide ROC's profiteren van de schaalgrootte en unieke SA diensten op het gebied van aanschaf, levering, installatie en onderhoud van hun IT-infrastructuur. Wij zijn blij dat wij de komende tijd deze scholen op deze gebieden mogen ontzorgen.”

Jordy Kool, Chief Operations Officer Infotheek:
“De kracht van Infotheek ligt in het leveren van nieuwe, voorlaatste en ‘refurbished’ hardware binnen een uniek concept. Dit concept stelt klanten in staat flink te besparen op aanschaf, beheer en onderhoud van hardware waardoor zij met zekerheid kunnen standaardiseren. Zo maakt Infotheek IT-hardware bereikbaar voor een brede klantenkring. ‘Voordelig automatiseren’ is dan ook een motto van Infotheek: betrouwbare PC’s en laptops met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding."

Het ROC West-Brabant verzorgt VMBO/MBO onderwijs in West-Brabant, telt 30.000 studenten, 2.800 personeelsleden, heeft ruim 5.000 geautomatiseerde werkplekken en verzorgt het onderwijs op meer dan 50 locaties. Het ROC Da Vinci biedt 400 verschillende beroepsopleidingen op MBO en HBO niveau in Zuid Holland Zuid, heeft 12 locaties met 10.000 studenten, 850 personeelsleden en ruim 2.400 geautomatiseerde werkplekken.