ACES Direct wint bij CIZ | Aces Direct

Jeroen Stabel

Solutions Director t. 013 762 19 01
Contactformulier

ACES Direct heeft de aanbesteding voor het leveren van laptops, tablets en iPhones gewonnen bij CIZ. Het centrum indicatiestelling zorg (CIZ) is een onafhankelijke organisatie die beoordeelt of burgers in aanmerking komen voor zorg uit de wet langdurige zorg.

ACES Direct is geen onbekende voor CIZ. De partijen werken al een ruime tijd samen voor de levering van accessoires. Door het toekennen van deze aanbesteding heeft CIZ wederom haar waardering voor ACES Direct uitgesproken.

Jeroen Stabel is als Manager Solutions verheugd met de intensievere samenwerking tussen ACES Direct en CIZ. "Wij zijn erg blij met de erkenning van CIZ . Het doet me goed dat we niet alleen op prijs als beste uit de bus komen maar ook op kwaliteit. Dat ligt in lijn met onze missie om bedrijven vooruit te helpen."

Sinds de start in 2000 is ACES Direct uitgegroeid tot een van de meest gerenommeerde IT-bedrijven in Nederland. De oorsprong ligt in de verkoop van IT-hardware. In de meer dan 15 jaar dat het bedrijf bestaat, groeide het bedrijf sterk als organisatie. Niet alleen in omvang, maar ook in kwaliteit, veelzijdigheid, deskundigheid en servicegerichtheid. Dit doet ACES Direct door de beste partner te zijn op het gebied van advisering, levering en implementatie van ICT-producten en-diensten.

Dit zie je onder andere terug in de MVO prestatieladder 3 en dat ACES Direct tot een van de beste leerbedrijven in de IT-sector behoort.

Jaarlijks helpt ACES Direct 15.000 bedrijven en overheidsinstellingen met hun IT-uitdagingen. Daarbij ligt de focus op drie vlakken: het leveren van IT-oplossingen, IT-producten en IT-diensten.