ACES Direct doneert aan Spieren voor Spieren | Aces Direct

ACES Direct doneert aan Spieren voor Spieren

Tilburg, 27 maart 2012 - ACES Direct organiseert ieder kwartaal een dag die in het teken staat van een goed doel. Dit keer is deze dag voor de stichting Spieren voor Spieren georganiseerd. Er is in totaal een bedrag van €865,- opgehaald voor het goede doel.
Op 26 maart jl. stond bij ACES Direct alles in het teken van Spieren voor Spieren. ACES Direct heeft per bestelling €5 gedoneerd aan Spieren voor Spieren. Alle bestellingen telden mee; telefonisch, per email of via onze website. Door klanten is enthousiast gereageerd op deze actie, omdat zij op deze manier ook een bijdrage konden leveren.
Voor ACES Direct is het belangrijk om goede doelen te steunen. "We zijn een MVO gecertificeerd IT-bedrijf waarmee we onze maatschappelijke betrokkenheid kunnen manifesteren en ons ook inzetten voor meerdere goede iniatieven in de huidige maatschappij. Omdat ACES Direct sport-minded is, zijn er voor ieder kwartaal in 2012 verschillende iniatieven gekozen die betrekking hebben op bewegen en Spieren voor Spieren is daar een van.", aldus Eric Gielen, Marketing Manager bij ACES Direct.
Voor zo’n 20.000 kinderen in Nederland is rennen, fietsen, spelen en sporten niet vanzelfsprekend. Zij hebben een spierziekte en dat beperkt hen in alles wat ze willen en kunnen. De stichting Spieren voor Spieren focust zich op de verbetering van kwaliteit van leven van spierzieke kinderen door middel van snelle diagnose en wetenschappelijk onderzoek. Daarnaast worden er leuke activiteiten voor kinderen met een spierziekte georganiseerd van de donaties.
In totaal hebben 173 klanten van ACES Direct tijdens deze dag een order geplaatst, waardoor ACES Direct een totaalbedrag van €865,- aan Spieren voor Spieren kon overmaken.