ACES Direct onderscheidt beste fabrikant en distributeur | Aces Direct

ACES Direct onderscheidt beste fabrikant en distributeur

Tilburg, 17 februari 2011 – ACES Direct, leverancier van hardware, software, randapparatuur en supplies, heeft dit jaar voor het eerst aan de best presterende fabrikanten en distributeurs een award uitgereikt. Daarnaast is de ‘Beste contactpersoon 2010’ bekend gemaakt.
Onderzoek
ACES Direct heeft de afgelopen jaren een flinke groei doorgemaakt. Om als bedrijf te blijven groeien is het van belang om continu te verbeteren en kwaliteit te verhogen. In dit kader is een uitgebreid leveranciersonderzoek gedaan waarbij de ‘preferred’ fabrikanten en distributeurs in het toeleveringskanaal getoetst zijn. “Het onderzoek geeft ons inzicht in de zaken die goed lopen, maar belangrijker nog, in de gewenste verbeteringen bij de diverse disciplines van fabrikanten en distributeurs. De resultaten worden besproken met de verschillende bedrijven, waardoor het partnership versterkt wordt. De winnaars van de award voor ‘Beste contactpersoon 2010’ onderscheiden zich door betrokkenheid, support en meedenken.”, aldus Sven van Boxtel, Commercieel Manager van ACES Direct.
Nadat de distributeurs en fabrikanten van ACES Direct beoordeeld zijn op onder andere informatievoorziening, probleemoplossend vermogen en samenwerking met de contactpersoon, is de totaalscore bekend gemaakt en zijn de prijzen uitgereikt.
Winnaar ‘Beste fabrikant 2010’
ACES Direct feliciteert Kingston met de onderscheiding ‘Beste fabrikant 2010’. Erg spannend was de nek-aan-nekrace voor de ‘Beste contactpersoon fabrikanten 2010’ tussen Hidde Doop (Acer) en Peter Held (Xerox). Uiteindelijk is de award aan Peter Held uitgereikt: “Dit is een mooie bevestiging voor het werk dat ik doe en wordt door mij enorm gewaardeerd. ACES Direct is een organisatie waarmee je makkelijk kunt schakelen en dit is voor een account manager dan ook prettig samenwerken. Je kunt het als account manager namelijk niet alleen doen.”
Winnaar ‘Beste distributeur 2010’
De award voor ‘Beste distributeur 2010’ is overhandigd aan Ingram Micro. Bovendien sleepte Robert van Buuren van Ingram Micro de titel ‘Beste contactpersoon distributeurs 2010’ in de wacht: “Voor ons bewijzen deze twee awards dat onze professionele en persoonlijke aanpak z’n vruchten afwerpt. We zijn oprecht apetrots dat een fantastisch bedrijf als ACES Direct onze toegevoegde waarde zo hoog inschat.”
ACES Direct is een toonaangevende leverancier van IT-producten en hoogwaardige IT-oplossingen voor bedrijven en non-profit organisaties. Klanten kunnen rekenen op een deskundig advies en bestelgemak. Via https://acesdirect.nl/ worden meer dan 400.000 producten aangeboden.