Laatste reviews | ACES Direct

Reviews

Reviews

Lees op deze pagina de beoordelingen van onze klanten. Benieuwd naar uitgebreidere klantverhalen en referentiecases? bekijk dan ook onze klantcases.

  • ACES Direct scoort gemiddeld een 8.8
    Dit is het gemiddelde cijfer uit 832 beoordelingen
  • 9
    D Bosheck
    goede afhandeling
    25-02-2021
    • Welk rapportcijfer geef je ACES Direct?
      Rapportcijfer
      9
    • Welk rapportcijfer geef je de afhandeling van jouw retour / reparatie?
      CSAT
      9
    • Welk aspect van het retour- en reparatieproces is het meest belangrijk om tot het cijfer [ANSWER=CSAT] te komen?
      CSAT reden
      Snelheid afhandeling
    • Mogen wij naar aanleiding van dit onderzoek telefonisch contact met je opnemen?
      ContactMe
      nvt
  • 10
    H bounab
    25-02-2021
    • Welk rapportcijfer geef je ACES Direct?
      Rapportcijfer
      10
    • Hoe tevreden ben je over onze website?
      CSAT
      10
    • Welk aspect van de website is het meest belangrijk om tot het cijfer [ANSWER=CSAT] te komen?
      CSAT reden
      Bestelproces
    • Mogen wij naar aanleiding van dit onderzoek telefonisch contact met je opnemen?
      ContactMe
      nvt
  • 7
    P Groot
    24-02-2021
    • Welk rapportcijfer geef je ACES Direct?
      Rapportcijfer
      7
    • Hoe tevreden ben je over onze website?
      CSAT
      7
    • Welk aspect van de website is het meest belangrijk om tot het cijfer [ANSWER=CSAT] te komen?
      CSAT reden
      Gebruiksvriendelijkheid
    • Mogen wij naar aanleiding van dit onderzoek telefonisch contact met je opnemen?
      ContactMe
      nvt
  • 10
    I. van den Berg
    We zijn tevreden.
    24-02-2021
    • Welk rapportcijfer geef je ACES Direct?
      Rapportcijfer
      10
    • Hoe tevreden ben je over onze website?
      CSAT
      10
    • Welk aspect van de website is het meest belangrijk om tot het cijfer [ANSWER=CSAT] te komen?
      CSAT reden
      Bestelproces
    • Mogen wij naar aanleiding van dit onderzoek telefonisch contact met je opnemen?
      ContactMe
      nvt
  • 9
    F.A.M. Fakkert
    Prima webshop. Professionele service en afhandeling.
    24-02-2021
    • Welk rapportcijfer geef je ACES Direct?
      Rapportcijfer
      9
    • Welk rapportcijfer geef je de afhandeling van jouw retour / reparatie?
      CSAT
      10
    • Welk aspect van het retour- en reparatieproces is het meest belangrijk om tot het cijfer [ANSWER=CSAT] te komen?
      CSAT reden
      Snelheid en passende afspraak voor omruil in ander product
    • Mogen wij naar aanleiding van dit onderzoek telefonisch contact met je opnemen?
      ContactMe
      nvt

  Feedback