Live Q&A: New Commerce Experience (NCE) van Microsoft | Aces Direct
Zoeken
Zoeken

Webinar veilig digitaal ondertekenen

Webinar veilig digitaal ondertekenen

Wil jij als (IT-)Manager meer weten over een veilige, beheersbare en rechtsgeldige manier van het digitaal ondertekenen van documenten? Gebruik je Acrobat Pro (Fill & Sign) en overweeg je over te stappen naar Adobe Acrobat Sign?

Meld je dan aan voor het webinar dat wij organiseren op donderdag 7 juli van 10:00 uur tot 11:00 uur over Adobe Acrobat Sign.

Meer informatie

Het digitaal ondertekenen van documenten heeft de laatste jaren een vlucht genomen. We kunnen niet meer zonder! Er zijn verschillende tools beschikbaar die dit mogelijk maken. Maar welke tool past bij jouw organisatie? En wat zijn de verschillen tussen de tools? In dit webinar duiken we in op de verschillen tussen Acrobat Pro (Fill & Sign) en Adobe Acrobat Sign.

Het gebruik van Adobe Acrobat Sign biedt verschillende voordelen én mogelijkheden. Zo biedt Adobe Acrobat Sign de mogelijkheid om sjablonen aan te maken, en bij deze tool is jouw organisatie de eigenaar van het document, en niet de persoon die het document heeft opgesteld. Tijdens het webinar worden nog meer voordelen toegelicht.

Het programma op hoofdlijnen

  • Het verschil tussen digitale en elektronische handtekeningen
  • Acrobat Pro (Fill & Sign) versus Adobe Acrobat Sign
  • De voordelen van Adobe Acrobat Sign
  • Voorbeeldflow Adobe Acrobat Sign

Aanmelden voor het webinar kan eenvoudig via het formulier hiernaast.

Deelnemen?

Meld je dan hieronder gratis aan via het inschrijfformulier. Na inschrijving ontvang je een bevestiging.

  • Datum: donderdag 7 juli 2022
  • Tijd: 10:00 - 11:00 uur
  • Wie: Simon van Renswouw, Solution Advisor

Inschrijfformulier

De link naar het webinar ontvang je in de bevestigingsmail.

Meer informatie?

Simon van Renswouw

Solution Advisort.013 762 19 08
?

Liever dat ik je bel of mail? Laat dan jouw gegevens achter en ik neem zo snel mogelijk contact met je op.