Support | Aces Direct

Support

Support

Patrick Luijkx

Patrick Luijkx

Partner Alliance Manager t. 013 762 19 02
Contactformulier

Wij helpen u graag verder met uw IT-uitdagingen. Onze ICT Servicedesk is beschikbaar voor al onze klanten. U kunt hier terecht voor al uw technische vragen op het gebied van de gehele ICT infrastructuur.

Daarnaast bieden wij diverse servicecontracten aan. Dit heeft naast een kostenvoordeel, ook het voordeel dat wij u beter en sneller kunnen helpen omdat we op de hoogte zijn van uw ICT infrastructuur.

Bereikbaarheid ICT Servicedesk

De ACES Direct Servicedesk is op werkdagen telefonisch en per e-mail bereikbaar van 08.00-18.00 uur

Email: servicedesk@acesdirect.nl
Telefoonnummer: 013 762 1990

Waarmee kunnen wij u helpen?

Onze ICT Servicedesk kan worden benaderd voor technische vragen op het gebied van de gehele ICT infrastructuur. Dus denk aan ondersteuning (installatie en support) voor:

  • Uw lokale ICT of cloud omgeving op basis van Windows, Apple, Linux.
  • Uw netwerk en security inclusief beheerde draadloze verbindingen
  • Office 365 producten
  • Back-up en restore (waaronder Veeam), dagelijkse back-up controle
  • Advisering

Support op afstand of op locatie

U wordt indien mogelijk direct telefonisch geholpen en als het noodzakelijk blijkt dan wordt er een afspraak gemaakt om op locatie de problemen op te lossen.

Kosten en facturatie

De facturatie vindt plaats op basis van nacalculatie. Indien u dat wenst kunnen we ook een strippenkaart van bijvoorbeeld 10 of 20 uur ondersteuning aanbieden. Voor de tarieven overige informatie kunt terecht bij uw contactpersoon.

De voordelen van een servicecontract

Indien u bij ons een contract heeft bent u altijd voordeliger uit. Wij hebben dan de gegevens van uw ICT infrastructuur altijd bij de hand en kunnen u zo nog beter en sneller helpen. Wij bieden contracten aan op alle niveaus van dienstverlening, zodat we voor elk budget een oplossing kunnen bieden.

  Feedback