Adobe Cloud Document - Aces Direct. Blijf gaan. | Aces Direct
open menu
Zoeken
Zoeken

Adobe Document Cloud

Adobe Document Cloud

Adobe Document Cloud is een service van Adobe die wordt gebruikt om PDF-bestanden in de cloud op te slaan en op afstand te beheren. De service ondersteunt integratie met Adobe-tools om formulieren elektronisch in te vullen en te ondertekenen.

Vraag een proeflicentie aan

Wil jij ontdekken of Adobe Cloud Document de oplossing voor jou is? Je kunt het nu zelf uitproberen. Vul onderstaand contactformulier in en we gaan voor je aan de slag.

Simon van Renswouw

Solution Advisor t.013 762 19 08

Wat biedt Adobe Document Cloud?

Doe meer in de apps die je elke dag gebruikt

Meer doen met de apps die je elke dag gebruikt

Help je medewerkers om meer gedaan te krijgen met PDF-tools in de apps die ze nu al gebruiken, zoals Microsoft 365, Microsoft Teams, Salesforce en Workday. Geen leercurve.

Samenwerken alsof je face to face tegenover elkaar zit

Samenwerken alsof je face to face tegenover elkaar zit

Document Cloud laat iedereen in je organisatie in real-time PDF-documenten delen, reviewen, van commentaar voorzien en bewerken – waar ze ook werken.

Bedrijfsbrede beveiliging en naleving

Bedrijfsbrede beveiliging
en naleving

Lokale, regionale en branchespecifieke naleving vormt de kern van Document Cloud. Of het nu gaat om naleving van de AVG, eIDAS, FDA 21 CFR Part 11 of FedRAMP, bij ons zitten je externe medewerkers goed.

Belangrijkste functionaliteiten Adobe Document Cloud

  • Creëer en converteer bestanden die eenvoudig kunnen worden gedeeld.
  • Bespaar tijd met elektronische handtekeningen.
  • Werk vanaf iedere locatie op elk gewenst apparaat.
  • Verzeker jezelf van de veilige opslag van bestanden.

Adobe Acrobat

Onderdeel van Adobe Document Cloud is Adobe Acrobat. Dit is misschien wel één van de bekendste Adobe oplossingen. Adobe Acrobat kent twee verschillende abonnementsvormen, te weten Adobe Acrobat Standard en Adobe Acrobat Pro.

Belangrijkste verschillen Acrobat Standard en Acrobat Pro:

  • Acrobat Standard is alléén voor Windows.
  • Acrobat Pro is voor Windows en Mac.
  • Acrobat Pro is de complete alles-in-één oplossing voor PDF en e-handtekeningen met integraties in alledaagse toepassingen en applicaties.
  • Met Acrobat Standard en Acrobat Pro kun je digitaal ondertekenen, maar zijn de mogelijkheden beperkter dan met Acrobat Sign*.

*Acrobat Sign geeft gebruikers toegang tot alle functionaliteiten van het digitaal ondertekenen.

Adobe Acrobat Pro

Met Adobe Acrobat Pro krijg je als bedrijf de meest complete PDF-oplossing in handen. Het geeft je toegang tot je documenten, teams en PDF-tools. Op desktop, het web en mobiele apparaten.

De belangrijkste uitgebreide PDF-mogelijkheden van Acrobat Pro zijn:

PDF's bewerken

PDF's maken

PDF's converteren

PDF’s ondertekenen

De voordelen van Acrobat Pro vs. Acrobat Standard

  • PDF's converteren of valideren voor overeenstemming met ISO-normen, zoals PDF/A of PDF/X.
  • PDF's maken en valideren om te voldoen aan toegankelijkheidsnormen voor mensen met een handicap.
  • PDF's consistent voorbereiden met geleide acties.
  • Redigeren om zichtbaar gevoelige informatie in PDF's permanent te verwijderen.
  • Tekst en afbeeldingen in een PDF bewerken op een iPhone, iPad, Android-telefoon, Android-tablet of Chromebook met Android-ondersteuning.
  • Bewerk tekst en afbeeldingen en organiseer pagina's in een PDF op jouw iOS- of Android-tablet.
  • Zet gescande papieren documenten om in direct doorzoekbare, bewerkbare PDF's met lettertypen die overeenkomen met het origineel.
  • Voeg audio, video en interactieve objecten toe aan jouw PDF's.
  • Bestanden voorbewerken en voorbereiden voor high-end printproductie.
  • Bates-nummering toevoegen aan juridische documenten.
  • Bulkverzending - Verstuur één overeenkomst voor meerdere personen om te ondertekenen.
  • Zelfbedieningswebformulieren - Plaats PDF's en documenten op jouw website die klanten direct kunnen invullen, ondertekenen en verzenden.
  • Aangepaste huisstijl - Pas handtekeningverzoeken aan met jouw eigen huisstijl.
  • Administratie: beheer de instellingen voor elektronische handtekeningen op accountniveau.
  • Verzamel betalingen - Verzamel handtekeningen van klanten met een optie om betalingen te verzamelen met Braintree (indien beschikbaar), in één enkele transactie.

Ben jij op zoek naar een oplossing om jouw PDF-workflows en digitale documenten vanaf iedere locatie te beheren? En wil je een tool in handen krijgen waarmee je samenwerking wilt ondersteunen om met jouw bedrijf te blijven gaan? Dan is Acrobat Pro voor jou de ideale oplossing.

Meer informatie?

Simon van Renswouw

Solution Advisor t. 013 762 19 08
?

Liever dat ik je bel of mail? Laat dan jouw gegevens achter en ik neem zo snel mogelijk contact met je op.