ACES Direct levert alleen aan zakelijke klanten
Paperless office voor overheid

Meer informatie? U belt of mailt mij...

Jasper Verhaaren

Jasper Verhaaren

Solution Advisor Software t. 013 762 19 24

...of ik bel u!

Paperless office voor overheid

Het moment dat een van de meest gebruikte kantoorartikelen een stap terug moet maken komt steeds dichterbij. ACES Direct denkt dat veel overheidsinstellingen op een simpele manier milieuvriendelijker en kostenefficiënter kunnen werken; zoveel mogelijk papier de deur uit.

Merkt u ook dat veel overheidsinstellingen meer met technologie werken maar nog geen afscheid van papier kunnen nemen?  Inmiddels zijn er oplossingen om efficiënter, kosten- en niet onbelangrijk milieuvriendelijker werken. ACES Direct staat klaar om u hierin te ondersteunen.

Efficiënter vergaderen
Bij overheidsinstellingen wordt over het algemeen veel vergaderd. Samen met ACES Direct kunt u die vergaderingen efficiënter en kostenvriendelijker maken. In de huidige vergadercultuur moet vaak nog iedereen ter plekke aanwezig zijn, krijgt iedereen een papieren agenda en in veelvoud uitgeprinte bronnen en maakt er ook nog iemand notities op papier. Misschien heeft u zichzelf ook wel eens afgevraagd of dit niet eenvoudiger kan?

Door middel van bijvoorbeeld onze cloud oplossingen kunt u al die documentatie online en digitaal bewaren, versturen en bewerken. Op deze manier kunnen de stapels papier achterwege blijven en kunt u op een simpelere manier het overzicht bewaren en achteraf documenten bewerken.

Deze manier van werken zorgt niet alleen voor lagere kosten maar ook voor meer veiligheid van gevoelige documenten. Niet bevoegde personen krijgen niet langer eenvoudig toegang tot rondslingerende documenten. Alleen collega’s met de correcte bevoegdheid krijgen de documenten te zien.

Digitale ondertekening
In huidige ondertekeningtrajecten zitten vaak veel schakels waardoor het proces onnodig lang duurt. Is dat ook bij u een probleem? Die schakels kan ACES Direct misschien niet weghalen maar we kunnen de ketting wel smeren.

Als u documenten digitaal ter ondertekening aanbiedt is de kans kleiner dat deze blijven liggen. U kunt bijvoorbeeld inzien wanneer iemand een document ontvangt, opent en ondertekent.  Maar ook voor bijvoorbeeld budgethouders die veel documenten ondertekenen wordt het werk eenvoudiger gemaakt. U hoeft niet langer door een grote stapel papier heen te werken. U kunt documenten direct digitaal ondertekenen en terugsturen. Desnoods in spoedeisende gevallen vanaf een vakantie- of thuisadres.

Post van de toekomst
Niet alleen uw eigen papiergebruik is aan te passen. Ook de inkomende papierstroom is te optimaliseren. Door de opkomst van thuiswerken en flexplekken zitten werknemers niet altijd meer op vaste plekken. Hoe komt die post dan eenvoudig bij de juiste persoon? ACES Direct biedt een oplossing om die post bijvoorbeeld door de scanner te halen en door middel van image recognition naar de juiste persoon te mailen. Dat scheelt u misschien niet direct papier maar wel tijd!

ACES Direct denk graag met u mee. Loopt u tegen een probleem aan of heeft u interesse in een van onze paperless oplossingen? Neem dan contact op met onze specialist. Samen maken wij uw instelling nog effectiever.
Feedback