ACES Direct levert alleen aan zakelijke klanten
Paperless office voor zorgsector

Meer informatie? U belt of mailt mij...

Jasper Verhaaren

Jasper Verhaaren

Solution Advisor Software t. 013 762 19 24

...of ik bel u!

Paperless office voor zorgsector

Ondanks de intrede van technologie op de werkvloer wordt nog steeds veel  papier gebruikt. Toch kunt u inmiddels efficiënter, milieu- en niet onbelangrijk kostenvriendelijker werken. ACES Direct staat klaar om u aan de hand van paperless office hierin te ondersteunen.

Efficiënter vergaderen
De zorgsector in Nederland heeft een uitgebreide vergadercultuur. Toch blijken er nog veel klachten over de gemiddelde vergadering te zijn. Zijn agenda’s die op het laatste moment geprint moeten worden of collega’s die in de file staan herkenbaar voor u?  Die file kunnen we niet oplossen. Maar zou het niet prettig zijn als u of uw collega die file kunt vermijden? ACES Direct kan u helpen om -aan de hand van onze paperless office oplossingen- vergaderingen efficiënter en kostenvriendelijker te maken.

Digitale vergadering
In de huidige vergadercultuur moeten vaak alle deelnemers fysiek aanwezig zijn, krijgt iedereen een agenda op papier, worden bronnen in veelvoud geprint en maakt er ook een collega notities op papier. Door middel van bijvoorbeeld onze cloud oplossingen kunt u al die documenten online en digitaal bewaren, versturen en bewerken. Op die manier werkt u niet met stapels papier en kunt u eenvoudiger het overzicht bewaren en achteraf documenten bewerken.

Veiliger en lagere kosten
Daarnaast zorgt dit niet alleen voor lagere kosten maar ook voor meer veiligheid van gevoelige documenten. Zeker in de zorg wordt er veel met gevoelige informatie gewerkt. U moet er toch niet aan denken dat uitgeprinte gegevens van een patiënt ergens blijven slingeren?  Door middel van digitalisering van al uw documenten kunt u zorgen dat alleen personen met de correcte bevoegdheid deze documenten onder ogen krijgen.

Digitale ondertekening
Moet u vaak lang wachten op de ondertekening van documenten? Dat documenten blijven liggen is in de regel geen onwil van collega’s. De papieren verdwijnen simpelweg op een stapel of blijven in het traject hangen. In huidige ondertekeningtrajecten zitten vaak zoveel schakels dat het proces onnodig lang duurt. Die schakels kan ACES Direct misschien niet weghalen maar we kunnen de ketting wel voor u smeren.

Als u documenten digitaal ter ondertekening aanbiedt is de kans kleiner dat ze blijven liggen. Daarnaast kunt u bijvoorbeeld inzien wanneer iemand een document ontvangt, opent en ondertekent.

Ook voor collega’s die veel documenten ondertekenen maakt u het werk op deze manier eenvoudiger. Die grote stapel papier kan langzaam verdwijnen en wegblijven. U kunt documenten direct digitaal ondertekenen en terugsturen. Desnoods -in dringende gevallen- vanaf een thuis- of vakantieadres.

Post 2.0
Niet alleen uw eigen papierstroom is aan te passen. Ook uw inkomende papierstroom is te optimaliseren. Door de opkomst van flexplekken zitten werknemers bijvoorbeeld niet altijd meer op vaste plekken. Hoe zorgt u dan dat die post toch eenvoudig bij de juiste persoon terecht komt? ACES Direct biedt een oplossing om die post bijvoorbeeld door de scanner halen en door middel van image recognition naar het mailadres van de juiste persoon te sturen. Dat scheelt u misschien niet direct papier maar wel tijd!

ACES Direct denk graag met u mee. Loopt u tegen een probleem aan of heeft u interesse in een van onze paperless oplossingen? Neem dan contact op met onze specialist. Samen maken wij uw zorginstelling nog effectiever.
Feedback