Als je een product bestelt, kan het voorkomen dat je je bedenkt of gewoon het verkeerde product hebt besteld. Dit is natuurlijk geen probleem. Je hebt een bedenktermijn van 60 dagen.
De verzendkosten voor retour zendingen binnen Nederland nemen wij voor onze rekening. Voor retour-zendingen vanuit het buitenland vragen wij je contact op te nemen met je contactpersoon van Aces Direct. De kosten hiervoor worden in rekening gebracht.
Producten dienen compleet, onbeschadigd, ongebruikt en ongeopend te zijn. Eventuele verzegelingen mogen niet verbroken zijn. Let op: als het product niet in 100% nieuwstaat is, brengen wij kosten in rekening voor het retour nemen van het product.
Product ongeopend | Product geopend en ongebruikt | Product geopend en gebruikt |
Geen retourkosten | 15% van de verkoopprijs | 30% van de verkoopprijs |
Een product is gebruikt als deze is opgestart, geactiveerd en/of is ingesteld met specifieke persoons- of bedrijfsgegevens en daarbij niet meer is terug te brengen in fabrieksstaat. Indien gebruikssporen zichtbaar zijn is het product altijd gebruikt.
Enkele producten zijn uitgezonderd voor de 60 dagen bedenktermijn. Deze producten kunnen niet geretourneerd worden. Dit betreft:
Na ontvangst en controle van jouw geretourneerde producten, ontvang je een creditfactuur. Deze kun je zelf verrekenen met eventuele openstaande posten. Of je kunt een verzoek bij je contactpersoon indienen om de factuur te laten betalen. Het bedrag ontvang je dan binnen 5 werkdagen.
Als een product binnen 60 dagen na ontvangst niet (goed) werkt, kan het – indien mogelijk – zo snel mogelijk worden omgeruild tegen een vervangend exemplaar. Je kunt ook kiezen voor een creditfactuur. Producten die omgeruild worden, moeten teruggezet worden naar fabrieksinstellingen, en alle accounts dienen te worden verwijderd. Als dit niet kan, verzoeken wij je om zoveel mogelijk informatie met ons te delen (zoals inloggegevens), zodat wij de retour correct kunnen afwikkelen.