Retouren en reparaties aanmelden en inzien | Aces Direct

Retour of reparatie aanmelden

Retour of reparatie aanmelden

Wanneer je inlogt op de website vind je in “Mijn account” het gedeelte “Retouren en reparaties”. Hier kun je zelf een retour of reparatie aanmelden en de status hiervan inzien.

Retour of reparatie aanmelden

Wil je een product retour sturen of is je product defect geraakt? Dan kun je eenvoudig een retour of reparatie aanmelden via de website. Lees onderstaande stappen en/of bekijk de instructievideo.

  1. Log in op “Mijn account”
  2. Ga naar “Retouren en reparaties
  3. Klik op “Meld aan”
  4. Zoek het betreffende product via het serienummer, ordernummer of de orderreferentie
  5. Selecteer het aantal retour. Je kunt een retour aanmelden per orderregel. Meerdere producten aanmelden? Herhaal dan bovenstaande stappen.
  6. Vul het serienummer in. Indien het product niet over een serienummer beschikt, kun je dit veld leeg laten.
  7. Selecteer de reden dat je het product terug wil sturen.
  8. Afhankelijk van de reden worden enkele vervolgvragen gesteld. Vul deze zo volledig mogelijk in.
  9. Tot slot vink je de checkbox “Ik ga akkoord met de retourvoorwaarden” aan en klik je op “Meld aan”

De retour- of reparatieaanvraag wordt door ons in behandeling genomen en je wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de status van de aanvraag. Hulp nodig bij je aanvraag of heb je een afwijkende aanvraag? Neem dan contact op met je contactpersoon. Je contactpersoon kan je helpen bij de aanvraag of de aanvraag voor je doen.

Retourkosten

Voor producten die ongeopend zijn, rekenen wij geen retourkosten. Als producten niet in 100% nieuwstaat verkeren, brengen wij kosten in rekening voor het retour nemen van het product.

Product ongeopendProduct geopend en ongebruiktProduct geopend en gebruikt
Geen retourkosten15% van de verkoopprijs30% van de verkoopprijs

Algemene info over retouren

  • Meld je retour of reparatie online aan via "Mijn Account" of neem contact op met je contactpersoon.
  • Producten dienen compleet, onbeschadigd en ongebruikt te zijn. Als producten niet in 100% nieuwstaat verkeren, brengen wij retourkosten in rekening.
  • Alle producten dienen in de originele verpakking met alle bijbehorende documentatie en garantiebewijzen te worden teruggezonden.
  • De producten dienen degelijk verpakt te zijn; je bent zelf verantwoordelijk voor eventuele schade of vermissing tijdens het transport.
  • Het pakket moet aan de buitenkant duidelijk voorzien zijn van het voor deze order toegestuurde UPS verzendlabel.
  • Je hoeft geen verzend- en verzekeringskosten te betalen.
  • Als de producten geopend en gebruikt zijn moeten wachtwoorden, accounts en beveiliging verwijderd zijn.

Lopende en afgeronde retouren en reparaties inzien

In het “Retouren en reparaties” gedeelte in “Mijn account” kun je de status zien van lopende retour- en reparatieaanvragen. Daarnaast kun je afgeronde aanvragen inzien. Zoek eenvoudig op ordernummer, serienummer, status of datum. Per retour- of reparatieaanvraag kun je de statushistorie bekijken en zien wat de actie is (crediteren of herleveren).

Heb je een vraag over een lopende retour- of reparatieaanvraag? Via “Mijn Account” kun je een statusupdate aanvragen, of je kunt direct contact opnemen met je contactpersoon van Aces Direct.

  Feedback