ACES Direct levert alleen aan zakelijke klanten
ACES Direct, Retouren, Reparaties

Retouren en reparaties aanmelden en inzien

Wanneer u inlogt op de website vindt u in “Mijn account” het gedeelte “Retouren en reparaties”. Hier kunt u zelf een retour of reparatie aanmelden en de status hiervan inzien.

Retour of reparatie aanmelden

Wilt u een product retour sturen of is uw product defect geraakt? Dan kunt u eenvoudig een retour of reparatie aanmelden via de website. Volg daarvoor onderstaande stappen.

  1. Log in op “Mijn account”
  2. Ga naar “Retouren en reparaties
  3. Klik op “Meld aan”
  4. Zoek het betreffende product via het serienummer, ordernummer of de orderreferentie
  5. Selecteer het aantal retour. U kunt een retour of aanmelden per orderregel. Meerdere producten aanmelden? Herhaal dan het proces.
  6. Vul het serienummer in. Indien het product niet over een serienummer beschikt, kunt u dit veld leeg laten.
  7. Kies de reden dat u het product terug wilt sturen.
  8. Afhankelijk van de reden worden u enkele vervolgvragen gesteld. Vul deze zo volledig mogelijk in.
  9. Tot slot vinkt u de checkbox “Ik ga akkoord met de retourvoorwaarden” aan en klik u op “Meld aan”

De retour- of reparatieaanvraag wordt door ons in behandeling genomen en u wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de status van de aanvraag. Hulp nodig bij uw aanvraag of een afwijkende aanvraag? Neem dan contact op met uw Account Manager. Uw Account Manager kan u helpen bij de aanvraag of de aanvraag voor u doen.

Retourkosten indien niet in 100% nieuwstaat

Let op: in sommige gevallen brengen wij kosten in rekening voor het retour nemen van het product.

Product ongeopendProduct geopend en ongebruiktProduct geopend en gebruikt
Geen retourkosten15% van de verkoopprijs30% van de verkoopprijs

Algemene info over retouren

  • Meld uw retour of reparatie online aan via Mijn Account of neem contact op met uw Account Manager.
  • Producten dienen compleet, onbeschadigd en ongebruikt te zijn.
  • Alle producten dienen in de originele verpakking met alle bijbehorende documentatie en garantiebewijzen te worden teruggezonden.
  • De producten dienen degelijk verpakt te zijn; u bent zelf verantwoordelijk voor eventuele schade of vermissing tijdens het transport.
  • U dient het pakket aan de buitenkant duidelijk te voorzien van uw gegevens en ordernummer.
  • U hoeft geen verzend- en verzekeringskosten te betalen.

Lopende en afgerond retouren en reparaties inzien

In het “Retouren en reparaties” gedeelte in “Mijn account” kunt u de status zien van lopende retour- en reparatieaanvragen. Daarnaast kunt u afgeronde aanvragen inzien.
Zoek eenvoudig op ordernummer, serienummer, status of datum. Per retour- of reparatieaanvraag kunt u de statushistorie bekijken en zien wat de actie is (crediteren of herleveren).

Heeft u een vraag over een lopende retour- of reparatieaanvraag? Neem dan contact op met uw Account Manager.

    Feedback