Retour of reparatie aanmelden
Wanneer je inlogt op de website vind je in “Mijn account” het gedeelte “Retouren en reparaties”. Hier kun je zelf een retour of reparatie aanmelden en de status hiervan inzien.
Retour of reparatie aanmelden
Wil je een product retour sturen of is je product defect geraakt? Dan kun je eenvoudig een retour of reparatie aanmelden via de website. Lees onderstaande stappen en/of bekijk de instructievideo.
- Log in op “Mijn account”
- Ga naar “Retouren en reparaties”
- Klik op “Meld aan”
- Zoek het betreffende product via het serienummer, ordernummer of de orderreferentie
- Selecteer het aantal retour. Je kunt een retour aanmelden per orderregel. Meerdere producten aanmelden? Herhaal dan het proces.
- Vul het serienummer in. Indien het product niet over een serienummer beschikt, kun je dit veld leeg laten.
- Kies de reden dat je het product terug wilt sturen.
- Afhankelijk van de reden worden enkele vervolgvragen gesteld. Vul deze zo volledig mogelijk in.
- Tot slot vink je de checkbox “Ik ga akkoord met de retourvoorwaarden” aan en klik je op “Meld aan”
De retour- of reparatieaanvraag wordt door ons in behandeling genomen en je wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de status van de aanvraag. Hulp nodig bij uw aanvraag of een afwijkende aanvraag? Neem dan contact op met uw contactpersoon. Uw contactpersoon kan u helpen bij de aanvraag of de aanvraag voor u doen.
Retourkosten indien niet in 100% nieuwstaat
Let op: in sommige gevallen brengen wij kosten in rekening voor het retour nemen van het product.
Product ongeopend | Product geopend en ongebruikt | Product geopend en gebruikt |
Geen retourkosten | 15% van de verkoopprijs | 30% van de verkoopprijs |
Algemene info over retouren
- Meld je retour of reparatie online aan via Mijn Account of neem contact op met uw contactpersoon.
- Producten dienen compleet, onbeschadigd en ongebruikt te zijn.
- Alle producten dienen in de originele verpakking met alle bijbehorende documentatie en garantiebewijzen te worden teruggezonden.
- De producten dienen degelijk verpakt te zijn; je bent zelf verantwoordelijk voor eventuele schade of vermissing tijdens het transport.
- Je dient het pakket aan de buitenkant duidelijk te voorzien van je gegevens en ordernummer.
- Je hoeft geen verzend- en verzekeringskosten te betalen.
Lopende en afgeronde retouren en reparaties inzien
In het “Retouren en reparaties” gedeelte in “Mijn account” kun je de status zien van lopende retour- en reparatieaanvragen. Daarnaast kun je afgeronde aanvragen inzien.
Zoek eenvoudig op ordernummer, serienummer, status of datum. Per retour- of reparatieaanvraag kun je de statushistorie bekijken en zien wat de actie is (crediteren of herleveren).
Heb je een vraag over een lopende retour- of reparatieaanvraag? Neem dan contact op met je contactpersoon.