Wanneer je inlogt op de website vind je in “Mijn account” het gedeelte “Retouren en reparaties”. Hier kun je zelf een retour of reparatie aanmelden en de status hiervan inzien.
Wil je een product retour sturen of is je product defect geraakt? Dan kun je eenvoudig een retour of reparatie aanmelden via de website. Lees onderstaande stappen en/of bekijk de instructievideo.
De retour- of reparatieaanvraag wordt door ons in behandeling genomen en je wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de status van de aanvraag. Hulp nodig bij je aanvraag of heb je een afwijkende aanvraag? Neem dan contact op met je contactpersoon. Je contactpersoon kan je helpen bij de aanvraag of de aanvraag voor je doen.
Voor producten die ongeopend zijn, rekenen wij geen retourkosten. Als producten niet in 100% nieuwstaat verkeren, brengen wij kosten in rekening voor het retour nemen van het product.
In het “Retouren en reparaties” gedeelte in “Mijn account” kun je de status zien van lopende retour- en reparatieaanvragen. Daarnaast kun je afgeronde aanvragen inzien. Zoek eenvoudig op ordernummer, serienummer, status of datum. Per retour- of reparatieaanvraag kun je de statushistorie bekijken en zien wat de actie is (crediteren of herleveren).
Heb je een vraag over een lopende retour- of reparatieaanvraag? Via “Mijn Account” kun je een statusupdate aanvragen, of je kunt direct contact opnemen met je contactpersoon van Aces Direct.