Producten vinden en bestellen | Aces Direct
Zoeken
Zoeken

Bestellen

Je bestelt op de manier die voor jou het beste uitkomt: telefonisch, via e-mail, per post of rechtstreeks via onze website, waar je een totaaloverzicht van al onze producten en prijzen vindt.

Wij hebben geprobeerd het bestelproces op de website voor jou zo eenvoudig mogelijk te maken. Mocht er toch iets onduidelijk zijn, dan kun je meer informatie over het bestelproces op deze pagina vinden.

Producten vinden en bestellen

Om het vinden van een bepaald product voor jouw zo gemakkelijk mogelijk te maken, beschikt onze webwinkel over zeer uitgebreide zoekfuncties. Je kunt in principe op twee manieren zoeken: zelf zoeken in de diverse categorieën of gebruik maken van de verschillende zoekfuncties.

  • Navigeren via categorieën - breed zoeken
    Via het dropdown menu onder "Shop" kun je direct naar een bepaalde productcategorie navigeren. Via de filteropties aan de linkerzijde verklein je de selectie om tot jouw keuze te komen.
  • Zoekfunctie - gericht zoeken
    Om gericht bepaalde producten op onze website te kunnen vinden, kun je gebruik maken van de zoekbalk bovenaan de website. Je kunt hier elke gewenste zoekterm invullen (bijvoorbeeld "ipad" of "1EP23EA#ABH"

Indien je het gezochte product niet kunt vinden, neem dan gerust contact met ons op.

Winkelwagen

De winkelwagen werkt -bijna- hetzelfde als je gewend bent in bijvoorbeeld een supermarkt. Je kunt er een aantal producten in plaatsen, maar je bent niet verplicht deze te bestellen. Hier word je tevens de mogelijkheid geboden eenvoudig verder te zoeken in de webwinkel. Om te zien wat er op een bepaald moment in jouw winkelwagen ligt, beweeg je jouw muis over het winkelwagen icoontje rechtsboven in de header van de website.

  • Verwijderen van producten
    Je kunt altijd een product uit de winkelwagen verwijderen, door bij het betreffende product op verwijderen te klikken.
  • Aantal wijzigen
    Indien je het aantal producten wilt aanpassen, dan dien je het veld 'aantal' te wijzigen. De wijziging wordt hierna direct doorgevoerd.
  • Producten bestellen
    Indien je de producten uit de winkelwagen wilt bestellen klik je op 'Bestellen'. Hierna geef je vervolgens jouw persoonlijke gegevens in, zoals (bedrijfs)naam, factuur, afleveradressen, etc.

Plaatsen van een order

Het plaatsen van een order bij Aces Direct is zeer eenvoudig.

  • Plaats de gewenste producten in de winkelwagen
    Plaats het gewenste product of de gewenste producten in de winkelwagen. Hier heb je in de kolom "Aantal" de mogelijkheid om aan te geven hoeveel stuks je van elk product wilt ontvangen. Klik vervolgens op "Bestellen" om door te gaan naar de checkout.
  • Inloggen/account aanmaken
    Indien je al een account hebt, log je eenvoudig in met jouw gebruikersnaam en wachtwoord. Als je nog geen account hebt kun je deze eenvoudig aanmaken. Aan de hand van jouw postcode worden jouw bedrijfsgegevens automatisch voor je ingevuld. Je hoeft deze gegevens slechts aan te vullen met jouw persoonlijke gegevens.
  • Betaalwijze kiezen
    Kies op welke manier je wilt betalen: op rekening, via iDeal, via creditcard, via Paypal of via overboeking vooraf.
  • Controleer jouw order
    Bekijk je order om te zien of je de juiste producten hebt geselecteerd. Daaronder zie je het totaalbedrag van jouw order en heb je de mogelijkheid om een referentie en een opmerking voor jouw accountmanager toe te voegen.
  • Bestellen
    Klik op "Bestellen" om je order definitief te maken. Bij 'Orderinformatie' onder 'Mijn Account' kun je te allen tijde de status van jouw bestelling opvragen. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van jouw order.

Orderstatus

Je kunt de status van een order inzien door via 'Mijn Account' naar 'Orders' te gaan. Hier kun je per bestelling de orderstatus, de door jouw bestelde producten en het totaalbedrag van jouw bestelling zien.

Onderstaand vind je een overzicht van de verschillende orderstatussen:

  • In behandeling
    Je bestelling wordt op dit moment aangepast of gecontroleerd.
  • Wachten op ontvangst betaling
    Je bestelling wordt verzonden zodra de betaling op onze bankrekening is ontvangen.
  • Wachten op kredietaanvraag
    Er wordt voor je een kredietlimiet aangevraagd. Zodra dit is goedgekeurd wordt je bestelling verzonden. Dit neemt normaal gesproken 1 tot 3 werkdagen in beslag. Wanneer je al eerder een kredietlimiet hebt ontvangen, dan wordt er een verhoging aangevraagd, omdat je met deze bestelling boven dit kredietlimiet uitkomt.
  • Verzonden
    De gehele bestelling is onderweg naar het door jouw opgegeven postadres.
  • Kredietblokkade
    Je order kan niet worden verzonden, omdat je facturen hebt openstaan ouder dan de afgesproken betalingstermijn of omdat je jouw maximale bestedingsruimte reeds hebt gebruikt.
  • Wachten op internet betaling
    Het bedrijf dat de creditcard en iDEAL betalingen afhandelt is momenteel jouw betaling aan het controleren. Jouw order kan pas verwerkt worden zodra de betaling geautoriseerd is.
  • Internet betaling goedgekeurd
    Het bedrijf dat de creditcard en iDEAL betalingen afhandelt heeft jouw betaling geautoriseerd. Jouw order kan nu worden verzonden.
  • Internet betaling afgekeurd
    Het bedrijf dat de creditcard en iDEAL betalingen afhandelt heeft jouw betaling afgekeurd. Deze order kan niet worden verzonden.
  • Geannuleerd
    Jouw bestelling is geannuleerd. Er wordt niets verzonden.

Indien je nog verdere vragen hebt over je orders, neem dan contact op met je accountmanager.

Order annuleren

Indien je een order of deel ervan wilt annuleren, dan dien je dit door middel van een e-mail aan je contactpersoon door te geven. Vermeld hierin duidelijk het ordernummer en de producten die je wilt annuleren.

Annuleren kan alleen wanneer een order/product nog niet verzonden is. Aan een annulering zijn geen kosten verbonden. Enkele producten zijn echter uitgezonderd:

  • Speciaal voor je bestelde of samengestelde producten
  • Vervangende (reserve) onderdelen
  • Producten waar uitdrukkelijk vermeld staat dat het recht niet geldt

Als je een product wilt annuleren dat al verzonden is, dan kun je dit doen door middel van een beroep op de 60 dagen bedenktermijn.

Offerte

Indien je een offerte wilt ontvangen van een of meerdere producten, dan heb je hiertoe twee mogelijkheden.

  • Offerte PDF genereren
    Wanneer je een offerte PDF wilt genereren, dan dien je allereerst de gewenste producten in de winkelwagen te plaatsen. In de winkelwagen dien je vervolgens te kiezen voor 'offerte'. Je ontvangt daarna de offerte direct op je scherm. Je kunt deze eventueel printen door op 'print' te klikken. Indien je een account hebt, worden automatisch de juiste gegevens ingevuld, zoals (bedrijfs)naam en accountmanager.
  • Offerte op maat
    Indien je graag een persoonlijke offerte op maat wilt ontvangen, neem dan via e-mail of telefoon contact op met je contactpersoon of de klantenservice. Normaal gesproken ontvang je op werkdagen binnen 1 werkdag een gepaste offerte. Voor zeer uitgebreide en/of complexe offertes kan hiervan afgeweken worden. Natuurlijk houden we je dan op de hoogte van de stand van zaken.