ACES Direct levert alleen aan zakelijke klanten
mijn
account

Mijn Account

Via Mijn Account heeft u toegang tot al uw ACES Direct gerelateerde gegevens en bestellingen. Inzicht in uw laatste orders, offertes en facturen, contact met uw persoonlijke account manager en het gemakkelijk plaatsen van nieuwe bestellingen. Tevens is het via Mijn Account mogelijk om gemakkelijk retouren en reparaties aan te melden.

Gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten

Indien u reeds een account heeft bij ACES Direct, dan kunt u uw gebruikersnaam en/of wachtwoord opnieuw opvragen. Voer het e-mailadres in waarmee u zich heeft geregistreerd en uw gegevens worden direct naar dit e-mailadres gezonden.

Indien u nog vragen heeft neem dan via e-mail of telefoon contact op met uw Account Manager of onze klantenservice. Gebruikersnamen en wachtwoorden worden uitsluitend naar het bij ons bekende e-mailadres gezonden.

Account aanmaken

We hebben als doel het winkelen naar ICT-producten voor u zo makkelijk mogelijk te maken. Om dit te realiseren dient u als klant eenmalig een account aan te maken. Dit kunt u doen in de bovenbalk via Mijn Account > Account aanmaken. U kunt zich inschrijven als bedrijf, overheidsinstelling of als ICT reseller. De velden voorzien van een asterisk (*) dient u verplicht in te vullen.

Uw gegevens worden te allen tijde vertrouwelijk behandeld en uitsluitend gebruikt om het winkelen voor u zo makkelijk en persoonlijk mogelijk te maken. Zie hiervoor ook ons Privacy Statement.

Persoonlijke gegevens en instellingen aanpassen

De instellingen van uw account kunt u inzien en aanpassen. Om dit te doen dient u ingelogd te zijn. Wanneer u dit nog niet bent dan kunt u dit doen onder 'Inloggen' bovenaan elke pagina. Als u ingelogd bent kunt u onder 'Mijn Account' in uw persoonlijke instellingen raadplegen en aanpassen.

Orders, offertes en facturen inzien

Via Mijn Account kunt u gemakkelijk uw laatste orders, offertes en facturen inzien. Klik op het gewenste menu item en vervolgens aan de rechterkant op het gele driehoekje om de aanvullende informatie in te zien. Tevens kunt u daar uw orders, offertes en facturen downloaden.

Retouren en reparaties aanmelden en volgen

Via het menu item Retouren en reparaties is het mogelijk om uw openstaande en verwerkte retouren en reparaties in te zien. Wanneer u een nieuwe retour of reparatie wilt aanmelden dan kunt u dit doen aan de linkerkant van de pagina met de knop Meld aan.

Account opzeggen

Het opzeggen van uw account is erg eenvoudig. Stuur een e-mail aan uw Account Manager met het verzoek om uw account op te heffen. Uw Account Manager zal uw account verwijderen en u op de hoogte stellen wanneer dit voltooid is.

Feedback