ACES Direct levert alleen aan zakelijke klanten
Klachten afhandeling bij ACES Direct

Klachten

Bij ACES Direct staat de kwaliteit van onze service voorop. Wij streven naar maximale klanttevredenheid en doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen met uw IT-uitdagingen. Toch kan het voorkomen dat u ergens ontevreden over bent.

Heeft u een klacht?
Bespreek uw klacht met uw Account Manager. Deze zal er alles aan doen om een passende oplossing te vinden voor uw klacht. Indien u er niet uitkomt met uw Account Manager dan kunt u contact opnemen met de heer Sven van Boxtel, Commercieel Manager bij ACES Direct via sven.van.boxtel@acesdirect.nl

Wat doen wij met uw klacht?
Wij gebruiken uw klacht om onze dienstverlening te verbeteren. Tevens geeft u ons hiermee de kans om samen met u een oplossing te zoeken voor de klacht. Binnen 3 werkdagen nemen we contact met u op. Afhankelijk van het soort klacht doen we dat telefonisch, schriftelijk of maken we een afspraak met u. In dit eerste contact proberen we uw klacht direct op te lossen.

Wij streven ernaar om de klacht binnen 10 werkdagen naar tevredenheid af te handelen. Mochten wij meer tijd nodig hebben om een passende oplossing te vinden, dan hoort u dat natuurlijk tijdig.

Ook als we uw klacht ongegrond verklaren en niet in behandeling nemen, wordt u hierover geïnformeerd. De reden waarom we uw klacht zo beoordelen wordt dan duidelijk aangegeven. U krijgt altijd een schriftelijke bevestiging van deze beslissing.

Feedback