Klantcases | ACES Direct

Klantverhalen

Klantverhalen

Het draait om onze klanten: samen innoveren

Ik ben vaak gebeld door partijen die betere tarieven beloven. Maar de extra diensten en service bij ACES Direct maken het verschil. Ook voor diensten als assemblage, uitgepakt leveren tot aan hulp bij het kiezen van een licentiemodel voor servers kan ik bij ACES Direct terecht. Ik heb een vast contactpersoon, die me of verder helpt of een expert inschakelt. Die korte lijnen en flexibiliteit zijn waardevol.
Thijs Keustermans
Systeembeheerder
Wij bestellen al jaren alles op PC gebied bij ACES Direct. Er is een ontzettend groot assortiment en voor mij zijn de snelle levertijden belangrijk. De organisatie staat daarnaast dichtbij klanten, ik word altijd vriendelijk en vrolijk geholpen. Ik heb echt lang en hard nagedacht over negatieve kanten, maar ik kon ze niet bedenken. Dat zegt genoeg.
Marco Ponse
Systeem/netwerkbeheerder
ACES Direct denkt mee over de vraagstukken in onze organisatie. Om de vijf jaar vervangen we alle hardware. Dan kun je “gewoon” nieuwe apparaten kopen. Maar we gaan samen met ACES Direct in gesprek. Welke ontwikkelingen kunnen voor ons het verschil maken? Dat meedenken, de klantvriendelijkheid en het uitgebreide partnernetwerk maakt ACES Direct voor ons het startpunt van elke IT-zoektocht.
Ronald Siemons
ICT manager


Zo werken wij samen met onze klanten: referentiecases

Digitaal ondertekenen bij Keter

Eindeloze stapels te ondertekenen documenten, in één keer weg, om nooit meer terug te keren. Niet helemaal verdwenen maar gedigitaliseerd. Voor Kim Wijnhoven de realiteit. Als Management Assistant bij Keter was ze veel tijd kwijt met handtekeningjagen. Sinds de invoering van het digitaal ondertekenen zijn die stapels papier weg en is ze de vraagbaken van collega’s. Hoe kregen we dit samen voor elkaar?

ACES Direct: kies je eigen werkplek

Als IT-organisatie zijn wij continu bezig met de vooruitgang van anderen. Hoe maken we jullie organisatie beter? Deze keer keken we naar binnen.

RIBW: In negen dagen van nul naar 950 smartphones

ACES Direct voorzag 950 medewerkers van RIBW in negen dagen van smartphones. De toestellen zijn op locatie, opgeladen, van Sim-kaart voorzien en volledig geprepareerd aangeleverd.

Cardea: de zorgplek van de toekomst

Robotverpleegkundigen, A.I. psychologen en VR chirurgen. Voor nu is het toekomstmuziek. Maar hoe ziet de IT- zorgwerkplek van 2020 er wel uit?

  Feedback