Klantcases | Aces Direct
Zoeken
Zoeken

Klantverhalen

Klantverhalen


Zo werken wij samen met onze klanten: referentiecases

Snelheid en commitment: hoe Nimsys zijn klanten tevreden stelt

Als onafhankelijke aanbieder van IT-diensten voor bedrijven en bedrijfsverzamelgebouwen zorgt Nimsys ervoor dat organisaties optimaal bereikbaar zijn en dat hun medewerkers zorgeloos kunnen (samen)werken. Voor de levering van hardwarecomponenten doet Nimsys al sinds de oprichting (in 2011) naar volle tevredenheid zaken met Aces Direct.


Hoe Kwintes de overstap maakte naar een moderne cloudwerkplek

Maximale flexibiliteit in een toekomstbestendig, cloud based IT-landschap: dat was in een notendop de wens van zorgaanbieder Kwintes. Aces Direct ondersteunde Kwintes bij deze overgang met de succesvolle levering en uitrol van duizenden gebruiksklare smartphones en notebooks.


Kindergarden: binnen één dag een nieuw device

Kinderopvangorganisatie Kindergarden maakt intensief gebruik van Apple iPads. Gaat een device stuk? Dan garandeert Aces Direct dat er (onder voorwaarden) uiterlijk de volgende ochtend een vervangend exemplaar wordt geleverd – zodat de zorg voor elk kind ongehinderd doorloopt.


De circulaire waarde van oude hardware

Oude hardware. Meer dan eens staat het stof te vangen in een opslaghok en kijkt niemand er meer naar om. Zonde. Want oude hardware is niet alleen geld waard, je kunt het ook inzetten voor een bijdrage aan een circulaire economie.


Aces Direct: kies je eigen werkplek

Als IT-organisatie zijn wij continu bezig met de vooruitgang van anderen. Hoe maken we jullie organisatie beter? Deze keer keken we naar binnen met Choose Your Own Device.


RIBW: In negen dagen van nul naar 950 smartphones

Aces Direct voorzag 950 medewerkers van RIBW in negen dagen van smartphones. Op locatie, opgeladen, van Sim-kaart voorzien en volledig geprepareerd.


Cardea: de zorgplek van de toekomst

Robotverpleegkundigen, A.I. psychologen en VR chirurgen. Voor nu is het toekomstmuziek. Maar hoe ziet de IT- zorgwerkplek van 2020 er wel uit?


Digitaal ondertekenen bij Keter

Kim Wijnhoven, Management Assistant bij Keter, was veel tijd kwijt met handtekeningjagen. Sinds de invoering van het digitaal ondertekenen zijn de stapels papier weg. Hoe kregen we dit samen voor elkaar?