Webinars & events | ACES Direct

Webinars & events

Webinars & events

Wij delen onze kennis graag met je op een persoonlijke manier. Daarom organiseren we regelmatig webinars en events, zoals roundtables en Customer Immersion sessies. Houd deze pagina in de gaten voor onderwerpen en data.


Webinar

De werkplek van de toekomst

Je werkplek veranderde door de jaren heen behoorlijk. Maar nog nooit werd hij zo snel anders dan tijdens het afgelopen jaar. We zijn allemaal op zoek naar een werkplek waarbij je flexibiliteit hebt en goed kunt (samen)werken. Dit brengt allemaal uitdagingen met zich mee voor zowel de gebruiker als de beheerder. In het webinar “De werkplek van de toekomst” laten wij je kennismaken met de nieuwste oplossingen en mogelijkheden voor de werkplek.


Webinar gemist? Geen probleem!

Van de onderstaande webinar kun je de samenvatting nalezen en/of de opname van het webinar bekijken.


Terugblik webinar

Microsoft 365 en Surface

Tijdens de COVID-19 crisis zijn veel organisaties overgeschakeld naar de cloud. Het hebben van een sterke identiteits-, apparaat- en toegangsbeveiliging is hierbij cruciaal voor de juiste balans tussen veiligheid en productiviteit. Microsoft is een belangrijke speler geworden op het gebied van beveiliging en biedt een mooie combinatie aan producten die volledig op elkaar zijn afgestemd.

Tijdens dit webinar bespraken we daarom de mogelijkheden van Microsoft Surface en de backend van M365. Daarbij keken we naar de integratie met de cloud, de mogelijkheden om devices bedrijfsbreed uit te rollen & te beheren én hoe je maximaal gebruik kunt maken van de al in M365 aanwezige Azure Active Directory.


Terugblik webinar

Digitaal ondertekenen

Veel organisaties hebben door het coronavirus hun medewerkers moeten verplichten om thuis te werken. Dit zorgt ervoor dat, in veel gevallen, de tekenbevoegden binnen een organisatie niet fysiek aanwezig zijn. Hoe gaan organisaties in deze tijden om met het tekenen van documenten? Hoe ga je om met het gegeven dat tekenbevoegden thuis niet altijd beschikken over een printer en/of scanner?

Tijdens dit webinar presenteerden wij de oplossing voor bovenstaande beschreven problemen. Zo lieten we je onder andere kennis maken met een e-signature tool en bespraken we hoe je als organisatie de volgende stappen kunt zetten in een gedigitaliseerd ondertekenproces welke volledig geïntegreerd wordt met je ERP- of CRM-systeem.

  Feedback