Samsung B2B AnyTime vervangservice | ACES Direct

Samsung B2B AnyTime vervangservice

Samsung B2B AnyTime vervangservice

ACES Direct biedt je de exclusieve Samsung B2B AnyTime vervangservice bij aankoop van een Samsung smartphone of tablet. Deze service zorgt ervoor dat jouw kapotte toestel wordt opgehaald voor reparatie en er wordt meteen gezorgd voor een vervangend toestel. Zo ben je supersnel weer bereikbaar voor collega's, klanten en leveranciers.

Hoe werkt de Samsung B2B AnyTime vervangservice?

Het zal niet snel gebeuren, maar het kan: Jouw Samsung smartphone of tablet houdt ermee op. Geen probleem, de Samsung B2B AnyTime vervangservice is een exclusieve dienst die via Samsung premium partners -zoals ACES Direct- beschikbaar is. De Samsung B2B AnyTime vervangservice in drie simpele stappen:

Rechtstreeks melden


In geval van een defect toestel kun je dit rechtstreeks melden via 088-9090150. Onze servicepartner behandelt jouw aanvraag. Je hebt de volgende gegevens nodig:

  • lmei-nummer van het toestel
  • Modelcode van het toestel
  • Defect van het toestel
  • Jouw contactgegevens (telefoon + e-mail)
  • Adres waar het toestel opgehaald kan worden

Afspraak maken


Op werkdagen is het contactcenter bereikbaar van 09.00 uur tot 20.00 uur. Op zaterdag is het contactcenter bereikbaar tot 17.00 uur en worden aanvragen tot 15.00 uur verwerkt.

Het contactcenter is bereikbaar op het nummer 0031 88 9090150 of per mail op customerservice@dynalogic.eu. Graag in de mail als onderwerp “B2B swap Samsung devices” toevoegen.

Reparatie


Onze servicepartner brengt je op de afgesproken tijd en locatie een leentoestel en neemt jouw eigen toestel mee voor reparatie.

Als jouw toestel gerepareerd is, maakt onze servicepartner een afspraak om jouw toestel weer bij je af te leveren.

Modellen die in aanmerking komen

Samsung modellen die vallen binnen de Samsung B2B AnyTime vervangservice.


Samsung Smartphones

  • Galaxy S21 EE (Je leent een Galaxy XCover 4s EE)
  • Galaxy S20 EE (Je leent een Galaxy XCover 4s EE)
  • Galaxy S10e EE (Je leent een Galaxy XCover 4s EE)
  • Galaxy A52 4G EE (Je leent een Galaxy XCover 4s EE)
  • Galaxy A52 5G EE (Je leent een Galaxy XCover 4s EE)
  • Galaxy A32 4G EE (Je leent een Galaxy XCover 4s EE)
  • Galaxy A32 5G EE (Je leent een Galaxy XCover 4s EE)
  • Galaxy XCover Pro EE (Je leent een Galaxy XCover 4s EE)
  • Galaxy XCover 5 EE (Je leent een Galaxy XCover 4s EE)

Samsung Tablets

  • Tab S7 LTE EE (Je leent een Galaxy Tab Active Pro EE)
  • Galaxy Tab Active Pro EE
  • Tab Active 3 (Je leent een Galaxy Tab Active Pro EE)

Belangrijkste voorwaarden

  • Het toestel is geregistreerd in Nederland
  • Het toestel is gekocht bij een geselecteerde Samsung-partner
  • Het toestel is kapotgegaan binnen de garantieperiode

Schade die buiten de garantie valt

  • In dit geval kun je ook gebruik maken van de service
  • Geef a.j.b. aan dat de schade buiten de garantie valt
  • Onze servicepartner geeft je een indicatie van de kosten
  • Bij akkoord worden de kosten verrekend via ACES Direct
Voorwaarden van de Samsung B2B AnyTime vervangservice.

  Feedback