FAQ | Aces Direct

FAQ

FAQ

Heb je een vraag? Op deze pagina vind je direct het antwoord op jouw vragen.

Account

  • Hoe maak ik een account aan?

    In de navigatiebalk ga je via Mijn Account naar Account aanmaken. Hier kun je je persoonlijke account bij ACES Direct aanmaken. De velden voorzien van een asterisk (*) dien je verplicht in te vullen. Je gegevens worden te allen tijde vertrouwelijk behandeld en uitsluitend gebruikt om het winkelen voor u zo makkelijk en persoonlijk mogelijk te maken. Zie hiervoor ook onze privacy- en cookieverklaring.

  • Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?

    Als je ingelogd bent kun je onder Mijn account je persoonlijke instellingen raadplegen en aanpassen.

  • Hoe pas ik mijn afleveradres aan?

    Als je ingelogd bent kun je onder Mijn account je persoonlijke instellingen raadplegen en aanpassen.

  • Waar staan de details van mijn bestelling?

    Via Mijn account kun je gemakkelijk je laatste orders, offertes en facturen inzien.

  • Ik ben mijn wachtwoord of gebruikersnaam vergeten

    Indien je reeds een account hebt bij ACES Direct, maar je bent je gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten, dan kun je deze hier opvragen. Vul het e-mailadres in waarmee je bent geregistreerd en je gegevens worden direct naar dit e-mailadres verzonden.

    Wanneer je nog vragen hebt, neem dan via e-mail of telefoon contact op met je contactpersoon of onze klantenservice. Gebruikersnamen en wachtwoorden worden uitsluitend naar het bij ons bekende e-mailadres gezonden.

  • Hoe zeg ik mijn account op?

    Om je account op te heffen stuur je een e-mail aan je contactpersoon met het verzoek om het account te verwijderen. Je contactpersoon zal je account verwijderen en je op de hoogte stellen wanneer dit voltooid is.

Bestellen

  • Levert ACES Direct ook aan consumenten?

    ACES Direct is een IT-leverancier voor de zakelijke markt, zoals kleinzakelijk, MKB, resellers en non-profitorganisaties. Wij leveren geen IT-producten aan consumenten.

  • Kan ik bestellen zonder KVK nummer?

    ACES Direct is een IT-leverancier voor de zakelijke markt, zoals kleinzakelijk, MKB, resellers en non-profitorganisaties. Wij leveren geen IT-producten aan consumenten.

  • Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

    Indien je een order of deel ervan wilt annuleren of wijzigen, dan kun je dit doorgeven aan je contactpersoon. Vermeld hierbij duidelijk het ordernummer en de producten die je wilt annuleren. Annuleren kan alleen wanneer een order/product nog niet verzonden is. Aan een annulering zijn geen kosten verbonden.

    Enkele producten zijn echter uitgezonderd: Speciaal voor jou bestelde of samengestelde producten, Vervangende (reserve) onderdelen, Producten waar uitdrukkelijk vermeld staat dat het recht niet geldt.

  • Is het mogelijk om op rekening te bestellen?

    Bij ACES Direct heb je de mogelijkheid je bestellingen op rekening te betalen. Het rekeningnummer voor betaling op rekening is NL78RABO0116890053. Normaal gesproken heeft het aanvragen van een kredietlimiet een doorlooptijd van 1 2 werkdagen.

  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

    Neem dan via e-mail of telefoon contact op met je contactpersoon of de klantenservice. Te allen tijde kun je de status van een order inzien door via Mijn Account naar ‘Orders’ te gaan. Hier kun je per bestelling de orderstatus van de door jou bestelde producten zien en het totaalbedrag van je bestelling.

  • Wat is een deelbestelling?

    Wij versturen onze goederen vanuit diverse magazijnen. Hierdoor kan het voorkomen dat je bestelling -wanneer deze uit meer dan 1 artikel bestaat- in delen wordt geleverd.

Garantie en Reparatie