FAQ | Aces Direct
Zoeken
Zoeken

FAQ

FAQ

Heb je een vraag? Op deze pagina vind je direct het antwoord op jouw vragen.

Account

  • Hoe maak ik een account aan?
    In de navigatiebalk ga je via Mijn Account naar Account aanmaken. Hier kun je je persoonlijke account bij Aces Direct aanmaken. De velden voorzien van een asterisk (*) dien je verplicht in te vullen. Je gegevens worden te allen tijde vertrouwelijk behandeld en uitsluitend gebruikt om het winkelen zo makkelijk en persoonlijk mogelijk te maken. Zie hiervoor ook onze privacy- en cookieverklaring.
  • Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
    De instellingen van je account kun je inzien en aanpassen. Om dit te doen dien je ingelogd te zijn. Wanneer je dit nog niet bent dan kan dit onder 'Inloggen' bovenaan elke pagina. Als je ingelogd bent kan onder 'Mijn Account' de persoonlijke instellingen geraadpleegd en aangepast worden.
  • Hoe pas ik mijn afleveradres aan?
    Als je ingelogd bent kun je onder Mijn account je persoonlijke instellingen raadplegen en aanpassen.
  • Kan ik een overzicht van mijn facturen ontvangen?

    Via Mijn Account kun je gemakkelijk je laatste offertes inzien. Klik op het gewenste menu item en vervolgens aan de rechterkant op het gele driehoekje om de aanvullende informatie in te zien. Tevens kun je daar alle facturen downloaden.

  • Kan ik mijn orderhistorie bekijken?
    Via Mijn Account kun je gemakkelijk je laatste orders inzien. Klik op het gewenste menu item en vervolgens aan de rechterkant op het gele driehoekje om de aanvullende informatie in te zien. Tevens kun je daar alle orders downloaden.
  • Waar staan de details van mijn bestelling?
    Via Mijn Account kun je gemakkelijk je orders inzien. Klik op het gewenste menu item om zo je orders te openen. Klik op de gewenste orders en de details van de bestelling worden getoond.
  • Ik ben mijn wachtwoord of gebruikersnaam vergeten
    Indien je reeds een account hebt bij Aces Direct, maar je je gebruikersnaam en/of wachtwoord bent vergeten, dan kun je deze hier opvragen. Vul het e-mailadres in waarmee je geregistreerd bent en je gegevens worden direct naar dit e-mailadres verzonden. Wanneer je nog vragen heeft, neem dan via e-mail of telefoon contact op met je contactpersoon of onze klantenservice. Gebruikersnamen en wachtwoorden worden uitsluitend naar het bij ons bekende e-mailadres gezonden.
  • Hoe zeg ik mijn account op?
    Om je account op te heffen dien je een e-mail te sturen aan je contactpersoon met het verzoek om het account te verwijderen. Je contactpersoon zal je account verwijderen en je op de hoogte stellen wanneer dit voltooid is.

Betalen

  • Welke betalingsmethode heeft Aces Direct?

    Je kunt op de volgende manieren betalen bij Aces Direct:

    • Op rekening
    • Overboeking vooraf
    • iDEAL
    • Creditcard
    • Paypal
    • Operational lease

    Bekijk meer informatie over de diverse betaalwijzen.

  • Kan ik betalen via lease?

    In het hedendaagse bedrijfsleven ligt de nadruk op het gebruik van een bedrijfsmiddel en niet zozeer op het bezit ervan. Daarom bieden we je in samenwerking met verschillende leasemaatschappijen de mogelijkheid om IT-producten te leasen. Er zijn twee lease opties:

    • Operationele lease: Bij operational lease stelt de leasemaatschappij het gewenste bedrijfsmiddel aan jou ter beschikking. De leasemaatschappij financiert het object en 'verhuurt' het aan jou. Gedurende de looptijd van het contract blijft de leasemaatschappij zowel economisch als juridisch eigenaar en zij draagt ook het (verouderings)risico. Je 'gebruikt' slechts het object.
    • Financial lease: Bij deze vorm van lease koop je het gewenste bedrijfsmiddel en zorgt de leasemaatschappij voor de financiering. Deze financieringsvorm heeft veel weg van een banklening. Gedurende de leaseperiode wordt de apparatuur in gelijke termijnen afgelost. De leasemaatschappij is juridisch eigenaar van het geleasde object. Je bent economisch eigenaar en moet derhalve de apparatuur activeren op jouw balans.

    Lees hier meer over de verschillen en de lease voordelen.

  • Welke opties zijn er voor facturatie?

    Klanten bestellen op het moment dat het hen uitkomt, vaak dagelijks of zelfs meerdere malen per dag. Voor klanten die veelvuldig bestellen, is er de mogelijkheid om de bestellingen te clusteren binnen week- of maandfacturen. Dit leidt tot een helder overzicht en zorgt voor minder administratieve rompslomp.

    Meer informatie over facturatie vind je hier.

  • Mijn betaling is mislukt, wat moet ik nu doen?
    Indien er in het bestelproces een foutje gemaakt is kun je opnieuw een order plaatsen, of ons contacteren en een nieuwe betaallink opvragen voor de lopende order. Orders welke als vooruitbetaling aangemaakt zijn en waar vervolgens geen betaling op binnenkomt worden automatisch na 24 uur geannuleerd.
  • Hoe kan ik mijn openstaande posten zien?
    Via Mijn Account kun je gemakkelijk openstaande facturen inzien. Klik op het gewenste menu item en vervolgens aan de rechterkant op het gele driehoekje om de aanvullende informatie in te zien. Tevens kun je daar alle facturen downloaden.
  • Hoe snel wordt een kredietaanvraag opgepakt?
    Normaal gesproken heeft het aanvragen van een kredietlimiet een doorlooptijd van 1 2 werkdagen
  • Hoe werkt terugbetaling?

    Wanneer er een creditfactuur verstuurd wordt vragen we je in de begeleidende mail om door te geven wat je hiermee wilt laten doen. We kunnen deze (indien van toepassing) verrekenen met andere openstaande posten, als tegoed op de account laten staan of terugbetalen. Wanneer je op de mail met de creditfactuur reageert komt dit antwoord binnen bij je contactpersoon en zorgen we ervoor dat dit geregeld wordt.

    Kies je voor een terugbetaling dan zal dit binnen 5 werkdagen verwerkt worden.

  • Wat is het rekeningnummer van Aces Direct?
    Het rekeningnummer van Aces Direct is NL78RABO0116890053.

Garantie en Reparatie

  • Wat is de standaard garantie termijn?

    Aces Direct biedt je standaard minimaal 2 jaar garantie op alle producten. Wil je deze periode uitbreiden? Dat kan met onze garantie-uitbreidingen. Bekijk meer informatie over defecten- en garantieafhandeling.

  • Wat is het verschil tussen AD garantie en fabrikant garantie?
    Klanten van Aces Direct krijgen sinds 1 januari 2015 standaard 2 jaar garantie op alle producten. Je kunt er dus op vertrouwen dat een product tot en met twee jaar na ontvangst kosteloos wordt gerepareerd als het niet naar behoren functioneert. De standaard garantie van 2 jaar is uniek in de zakelijke IT-branche. De meeste bedrijven hanteren een termijn tussen de 3 en 12 maanden.
  • Hoe werkt AD garantie?
    Aces Direct stelt strenge eisen aan de kwaliteit van hun producten en diensten. Bovendien willen we klanten een zo goed mogelijke service bieden. Als er sprake is van een defect komen wij het product daarom altijd gratis bij je ophalen en als het product gerepareerd is, leveren we het gratis bij je af.
  • Hoelang is de garantie op producten?

    ACES Direct biedt standaard minimaal 2 jaar garantie op alle producten. Wil je deze periode uitbreiden? Dat kan met onze garantie-uitbreidingen. Bekijk meer informatie over defecten- en garantieafhandeling.

  • Mijn product is defect, wat nu?

    Bij Aces Direct ontvang je minimaal 2 jaar garantie op je product. Gaat je product binnen deze periode kapot? Neem dan contact op met je contactpersoon, of je kunt online een reparatieaanvraag indienen.

    Binnen 60 dagen: je ontvangt een nieuw product

    Aces Direct biedt je een 60 dagen defect omruilgarantie. Dit houdt in dat als een product binnen 60 dagen na ontvangst niet (goed) werkt, wordt het – indien mogelijk – direct omgeruild voor een nieuw exemplaar of een gelijkwaardig alternatief. Bekijk voor meer informatie de pagina over onze 60 dagen defect omruilgarantie.

  • Het artikel is defect bij ontvangst, wat nu?

    Alle producten die bij ontvangst of binnen 60 dagen na ontvangst defect zijn, worden – indien mogelijk – direct omgeruild voor een nieuw exemplaar of voor een gelijkwaardig alternatief. Bekijk voor meer informatie de pagina over onze 60 dagen defect omruilgarantie.

  • Wat is de status van mijn reparatie?

    Onder “Retouren en reparaties” in Mijn Account kun je de status van lopende retour- en reparatieaanvragen zien. Zoek eenvoudig op ordernummer, serienummer, status of datum. Per retour- of reparatieaanvraag kun je de statushistorie bekijken en zien wat de actie is (crediteren of herleveren).

  • Hoelang duurt reparatie?

    De duur van de reparatie is afhankelijk van de schade aan het product. Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden over de status. Ook in het “Retouren en reparaties” gedeelte in mijn account kun je de status zien van lopende retour- en reparatieaanvragen.

Ruilen en Retourneren

  • Welke producten kan ik retourneren?

    Als je een product bestelt, kan het voorkomen dat je je bedenkt of gewoon het verkeerde product hebt besteld. Dit is natuurlijk geen probleem. Binnen 60 dagen na ontvangst van het product heb je het recht de bestelling, indien in 100% nieuwstaat, gratis te retourneren. Het volledige aankoopbedrag wordt vervolgens gecrediteerd. Indien de bestelling niet meer in 100% nieuwstaat is dan kunnen kosten in rekening worden gebracht.

    Enkele producten zijn voor de 60 dagen bedenktermijn uitgezonderd. Bekijk deze hier.

  • Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

    Retourneren is gratis, mits in 100% nieuwstaat.

    Wat is 100% nieuwstaat?
    Producten dienen compleet, onbeschadigd, ongebruikt en ongeopend te zijn.Let op: als het product niet in 100% nieuwstaat is, brengen wij kosten in rekening voor het retour nemen van het product.

    • Product ongeopend: Geen retourkosten
    • Product geopend en ongebruikt: 15% van de verkoopprijs
    • Product geopend en gebruikt: 30% van de verkoopprijs
  • Wanneer kan ik een product retourneren?

    Als je een product bestelt, kan het voorkomen dat je je bedenkt of gewoon het verkeerde product hebt besteld. Dit is natuurlijk geen probleem. Binnen 60 dagen na ontvangst van het product heb je het recht de bestelling, indien in 100% nieuwstaat, gratis te retourneren. Het volledige aankoopbedrag wordt vervolgens gecrediteerd. Indien de bestelling niet meer in 100% nieuwstaat is dan kunnen kosten in rekening worden gebracht.

    Als een product binnen 60 dagen na ontvangst niet (goed) werkt, wordt het – indien mogelijk – direct omgeruild voor een nieuw exemplaar of een gelijkwaardig alternatief.

  • Wanneer mag ik mijn artikelen ruilen?
    Het is niet mogelijk om producten direct te ruilen via Aces Direct. Wel kun je het betreffende artikel retour sturen en een nieuwe aankoop plaatsen.
  • Hoe werkt het retourproces?

    Je kunt eenvoudig een retouraanvraag via de website indienen. Volg daarvoor de stappen op onze pagina over retouren en reparaties. De retour- of reparatieaanvraag wordt door ons in behandeling genomen en je wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de status van de aanvraag. Hulp nodig bij je aanvraag of een afwijkende aanvraag? Neem dan contact op met je contactpersoon. Je contactpersoon kan je helpen bij de aanvraag of de aanvraag voor jou doen.

  • Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    De retour- of reparatieaanvraag wordt door ons in behandeling genomen en je wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de status van de aanvraag. Hulp nodig bij de aanvraag of een afwijkende aanvraag? Neem dan contact op met je contactpersoon. Je contactpersoon kan helpen bij de aanvraag of de aanvraag voor je doen.
  • Wat is de status van mijn retourzending?

    Onder ‘Retouren en reparaties’ in mijn account kun je de status van lopende retour- en reparatieaanvragen zien. Zoek eenvoudig op ordernummer, serienummer, status of datum. Per retour- of reparatieaanvraag kun je de statushistorie bekijken en zien wat de actie is (crediteren of herleveren).

  • Hoe moet ik producten die ik wil retourneren aanbieden?
    • Meld je retour of reparatie online aan via Mijn Account of neem contact op met je contactpersoon.
    • Producten dienen compleet, onbeschadigd en ongebruikt te zijn.
    • Alle producten dienen in de originele verpakking met alle bijbehorende documentatie en garantiebewijzen te worden teruggezonden.
    • De producten dienen degelijk verpakt te zijn; je bent zelf verantwoordelijk voor eventuele schade of vermissing tijdens het transport.
    • Je dient het pakket aan de buitenkant duidelijk te voorzien van je gegevens en ordernummer.
    • Je hoeft geen verzend- en verzekeringskosten te betalen.
  • Mijn ophaaladres is anders dan mijn afleveradres. Hoe pas ik dit aan?
    Dit kun je bij het activeren van het retourlabel aan UPS doorgeven.
  • Ik krijg meerdere labels na mijn aanvraag? Wat moet ik doen?

    We voorkomen graag onnodig verbruik van verpakkingsmateriaal en extra handelingen door de vervoerder, dus indien mogelijk is het toegestaan om meerdere artikelen samen te retourneren. Indien het gaat om producten van meerdere orderregels of zelfs andere orders verzoeken we je de extra retourlabels erbij te stoppen in de doos, dit bespoedigd de afwikkeling van je retourzending.

Website

  • Hoe kan ik een product op de website vinden?

    Om het vinden van een bepaald product voor je zo gemakkelijk mogelijk te maken, beschikt onze webwinkel over zeer uitgebreide zoekfuncties. Je kunt in principe op twee manieren zoeken: zelf zoeken in de diverse categorieën of gebruik maken van de verschillende zoekfuncties. Indien je het gezochte product niet kunt vinden, neem dan gerust contact met ons op.

    • Navigeren via categorieën - breed zoeken: Via het dropdown menu onder "Shop" kun je direct naar een bepaalde productcategorie navigeren. Via de filteropties aan de linkerzijde verklein je de selectie om tot je keuze te komen.
    • Zoekfunctie - gericht zoeken: Om gericht bepaalde producten op onze website te kunnen vinden, kun je gebruik maken van de zoekbalk bovenaan de website. Je kunt hier elke gewenste zoekterm invullen (bijvoorbeeld "ipad" of "1EP23EA#ABH").
  • Hoe werkt de winkelwagen?

    De winkelwagen werkt -bijna- hetzelfde als je gewend bent in bijvoorbeeld een supermarkt. Je kunt er een aantal producten in plaatsen, maar je bent niet verplicht deze te bestellen. Om te zien wat er op een bepaald moment in je winkelwagen ligt, ga je naar 'Winkelwagen' rechtsboven in de header van de website.

    • Verwijderen van producten: Je kunt altijd een product uit de winkelwagen verwijderen, door bij het betreffende product op verwijderen te klikken.
    • Aantal wijzigen: Indien je het aantal producten wilt aanpassen, dan dien je het veld 'aantal' te wijzigen. De wijziging wordt hierna direct doorgevoerd.
    • Producten bestellen: Indien je de producten uit de winkelwagen wilt bestellen klik je op 'Bestellen'. Hierna voer je vervolgens je persoonlijke gegevens in, zoals (bedrijfs)naam, factuur, afleveradressen, etc.
  • Ik kan een product niet meer op de website vinden, wat moet ik doen?
    Mogelijk is het product dat je zoekt niet meer leverbaar, of dermate lang niet meer in voorraad geweest dat we het uit voorzorg van de website gehaald hebben. Via onze zoekmachine en filters kun je een vervangend product vinden. Kom je hier niet uit? Neem contact met ons op en we helpen je graag verder.
  • Klopt de voorraad die op de website staat?
    De getoonde voorraad actualiseren we meerdere keren per dag. Wanneer je een productpagina bezoekt wordt deze nogmaals opnieuw ingeladen, hetzelfde doen we wanneer je een product in de winkelwagen plaatst. Deze input halen we rechtstreeks op bij onze toeleveranciers. We zijn hierdoor wel afhankelijk van de kwaliteit van hun input.
  • Wanneer komt een product weer op voorraad?
    Hier is geen eenduidig antwoord op te geven. Veel producten worden opnieuw aangevuld als deze uit voorraad zijn, andere producten liggen niet standaard op voorraad en worden pas bijbesteld als er een order wordt geplaatst. Indien je hier verdere vragen over hebt verzoeken we je contact met ons op te nemen zodat we met je kunnen meekijken.
  • Wat betekent levertijd onbekend?
    Wanneer er bij een product als levertijd “onbekend” staat, dan is bij onze distributeur nog niet bekend of en wanneer dit product weer op voorraad komt. Wanneer wij informatie hebben over de verwachte levertijd, dan wordt dit altijd gecommuniceerd op de website via “Levertijd” en “Verwachte voorraaddatum”.
  • Verwachte levertijd, wat houdt dat in?
    De verwachte levertijd is de levertijd zoals die bij benadering wordt aangegeven door de distributeurs. Deze kan verschoven worden wanneer een product niet (meer) beschikbaar is. Aces Direct is niet verantwoordelijk voor de juistheid van deze levertijd, maar zal de status direct veranderen als de verwachte levertijd wordt gewijzigd door de distributeur. Je wordt wekelijks via e-mail op de hoogte gehouden van levertijden op openstaande bestellingen. In geval van twijfel over de levertijd, neem contact op met je contactpersoon.

Bestellen

  • Hoe kan ik iets bestellen bij Aces Direct?
    Om bij Aces Direct te kunnen bestellen heb je een klantaccount nodig. Deze kun je aanmaken via onze website, zowel via de homepage door rechtsboven op de account knop en daarna op ‘Zakelijk account aanmaken’ te klikken als wanneer je reeds via de winkelwagen het bestelproces aan het doorlopen bent. Een KVK nummer is hierbij een vereiste, wij leveren niet aan particulieren.
  • Hoe bestel ik een product via de website?

    Het plaatsen van een order bij Aces Direct is zeer eenvoudig:

    1. Plaats de gewenste producten in de winkelwagen en klik vervolgens op "Bestellen" om door te gaan naar de checkout.
    2. Log in of maak eenvoudig een nieuw account aan en vul je persoonlijke gegevens in.
    3. Kies op welke manier u wilt betalen: op rekening, via iDeal, via creditcard, via Paypal of via overboeking vooraf.
    4. Controleer je order.
    5. Klik op "Bestellen" om uw order definitief te maken.

    Bij 'Orderinformatie' onder 'Mijn Account' kun je te allen tijde de status van de bestelling opvragen. Per e-mail ontvang je een bevestiging van de order.

  • Wat betekent mijn orderstatus?

    Onderstaand vind je een overzicht van de verschillende orderstatussen:

    • In behandeling: je bestelling wordt op dit moment aangepast of gecontroleerd.
    • Wachten op ontvangst betaling: je bestelling wordt verzonden zodra de betaling op onze bankrekening is ontvangen.
    • Wachten op kredietaanvraag: Er wordt een kredietlimiet aangevraagd. Zodra dit is goedgekeurd wordt de bestelling verzonden. Dit neemt normaal gesproken 1 tot 3 werkdagen in beslag. Wanneer je al eerder een kredietlimiet heeft ontvangen, dan wordt er een verhoging aangevraagd, omdat met deze bestelling je boven dit kredietlimiet uitkomt.
    • Verzonden: De gehele bestelling is onderweg naar het door jou opgegeven postadres.
    • Kredietblokkade: je order kan niet worden verzonden, omdat je facturen hebt openstaan ouder dan de afgesproken betalingstermijn of omdat de maximale bestedingsruimte reeds gebruikt is.
    • Wachten op internet betaling: Het bedrijf dat de creditcard en iDEAL betalingen afhandelt is momenteel de betaling aan het controleren. De order kan pas verwerkt worden zodra de betaling geautoriseerd is.
    • Internet betaling goedgekeurd: Het bedrijf dat de creditcard en iDEAL betalingen afhandelt heeft de betaling geautoriseerd. De order kan nu worden verzonden.
    • Internet betaling afgekeurd: Het bedrijf dat de creditcard en iDEAL betalingen afhandelt heeft de betaling afgekeurd. Deze order kan niet worden verzonden.
    • Geannuleerd: Je bestelling is geannuleerd. Er wordt niets verzonden.
  • Levert Aces Direct ook aan consumenten? Kan ik bestellen zonder KVK nummer?
    Aces Direct is een IT-leverancier voor de zakelijke markt, zoals kleinzakelijk, MKB, resellers en non-profitorganisaties. Wij leveren geen IT-producten aan consumenten.
  • Kan ik bestellen zonder account?
    We hebben als doel het winkelen naar ICT-producten voor zo makkelijk mogelijk te maken. Om dit te realiseren dien je als klant eenmalig een account aan te maken. Het is dus niet mogelijk om zonder een account een bestelling te plaatsen.
  • Kan ik een offerte ontvangen of zelf een offerte maken?

    Indien je een offerte wilt ontvangen van een of meerdere producten, dan zijn er twee mogelijkheden.

    1. Offerte PDF genereren: Wanneer je een offerte PDF wilt genereren, dan dien je allereerst de gewenste producten in de winkelwagen te plaatsen. In de winkelwagen kies je vervolgens voor 'offerte'. Je ontvangt direct daarna de offerte op je scherm. Indien je ingelogd bent, worden automatisch de juiste gegevens ingevuld, zoals (bedrijfs)naam en accountmanager.
    2. Offerte op maat: Indien je graag een persoonlijke offerte op maat wilt ontvangen, neem dan via e-mail of telefoon contact op met je contactpersoon of de klantenservice. Normaal gesproken ontvang je op werkdagen binnen 1 werkdag een gepaste offerte. Voor zeer uitgebreide en/of complexe offertes kan hiervan afgeweken worden.
  • Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

    Indien je een order of deel ervan wilt annuleren, dan dien je dit door middel van een e-mail aan je contactpersoon door te geven. Vermeld hierin duidelijk het ordernummer en de producten die je wilt annuleren.

    Annuleren kan alleen wanneer een order/product nog niet verzonden is. Aan een annulering zijn geen kosten verbonden. Enkele producten zijn echter uitgezonderd:

    • Speciaal voor jou bestelde of samengestelde producten
    • Vervangende (reserve) onderdelen
    • Producten waar uitdrukkelijk vermeld staat dat het recht niet geldt

    Als u een product wilt annuleren dat al verzonden is, dan kun je dit doen door middel van een beroep op de 60 dagen bedenktermijn.

  • Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    Bij Aces Direct is er de mogelijkheid op rekening te bestellen. Het rekeningnummer voor betaling op rekening is NL78RABO0116890053. Normaal gesproken heeft het aanvragen van een kredietlimiet een doorlooptijd van 1 2 werkdagen.
  • Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    Indien een artikel niet meer leverbaar is proberen we altijd te zoeken naar een oplossing. Bijvoorbeeld een alternatief product. Indien dit niet mogelijk is wordt de order geannuleerd of, indien deze uit meerdere delen bestaat, dat deel van de order dat niet meer leverbaar is.
  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen
    Neem dan via e-mail of telefoon contact op met je contactpersoon of de klantenservice. Te allen tijde kun je de status van een order inzien door via Mijn Account naar 'Orders' te gaan. Hier kun je per bestelling de orderstatus van de door jou bestelde producten zien en het totaalbedrag van de bestelling.
  • Wat is een deellevering?
    Wij versturen onze goederen vanuit diverse magazijnen. Hierdoor kan het voorkomen dat je bestelling -wanneer deze uit meer dan 1 artikel bestaat- in delen wordt geleverd. Wanneer een order deels wel en deels niet op voorraad is leveren we de artikelen die voorradig zijn alvast uit en worden de resterende artikelen in backorder geplaatst.

Verzenden en Bezorgen

  • Wat zijn de verzendkosten?
    Aces Direct bezorgt je bestelling binnen Nederland gratis op het door jou gekozen afleveradres. Wij versturen onze goederen vanuit diverse magazijnen. Hierdoor kan het voorkomen dat je bestelling -wanneer deze uit meer dan 1 artikel bestaat- in delen wordt geleverd. Tegen meerprijs zijn leveringen buiten Nederland mogelijk. Deze prijzen zijn afhankelijk van het land van bestemming en het aantal producten. Neem hiervoor contact op met je vaste contactpersoon.
  • Wat is de levertijd?
    Mits op voorraad, worden producten die op werkdagen vóór 16.00 uur zijn besteld en direct zijn betaald (via iDeal, creditcard, Paypal of op rekening), dezelfde dag nog verzonden. Bij producten die op voorraad zijn is de levertijd 1 werkdag. Wanneer je een voorradig product op vrijdag bestelt, ontvang je het product dus op maandag.
  • Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de verzending van uw order. Indien beschikbaar bij de vervoerder, ontvang je per mail een track & trace code waarmee je de order kunt volgen.
  • Kan ik het afleveradres na verzending nog aanpassen?
    Nee, dit is niet mogelijk. Vanwege een grotendeels geautomatiseerd orderproces is het vanaf het moment dat de order door ons is ingekocht niet meer mogelijk het afleveradres aan te passen. Een uitzondering hierop kan zijn een product dat besteld is maar niet in voorraad ligt. In dat geval is het vaak wel mogelijk om achteraf een adres aan te passen.
  • Welke bezorgopties kan ik kiezen?

    De standaard (gratis) bezorgoptie is ‘Deellevering’. Daarnaast hebben we, indien beschikbaar, nog 2 betaalde bezorgopties: ‘Leveren in één zending’ en ‘express leverig’. Hieronder lichten we de bezorgopties nader toe.

    • Deellevering - Gratis bezorging (standaard): Aces Direct bezorgt je bestelling gratis bij het door jou gekozen afleveradres. Bestellingen worden op alle adressen -alléén- binnen Nederland bezorgd. Wij versturen onze goederen vanuit diverse magazijnen. Hierdoor kan het voorkomen dat je bestelling -wanneer deze uit meer dan 1 artikel bestaat- in delen wordt geleverd.
    • Leveren in één zending: Wil je het liefst dat je bestelling in één zending wordt geleverd? Dan kun je kiezen voor de optie ‘Leveren in één zending’. Voor € 20,- zorgt Aces Direct ervoor dat al je bestelde producten in één totaallevering bij je wordt afgeleverd.
    • Express levering: Heeft je bestelling spoed? Of wil je zelf de datum en tijd kiezen van het bezorgmoment? Dan kun je kiezen voor express levering. Wanneer express levering beschikbaar is voor de door jou geselecteerde producten, dan verschijnt de optie automatisch in de winkelwagen.
  • Kan ik een bestelling af komen halen?

    Aces Direct levert orders direct uit de magazijnen van de grootste distributeurs van Europa. Afhalen van je bestelling is dan ook niet mogelijk.

  • Waarom is mijn levertijd verandert?

    We doen er alles aan om je order te leveren volgens de gecommuniceerde levertijd. In een enkel geval is het mogelijk dat door omstandigheden de levering vertraagd is.

    • Indien je voor een andere betaalwijze kiest of een aanvraag heeft ingediend om voor de eerste keer op rekening te kunnen kopen, dan kan de levertijd met enkele werkdagen vertraagd worden.
    • Wanneer je kiest voor overboeking vooraf, wordt het product pas verzonden nadat wij de betaling ontvangen hebben.
    • Indien je voor het eerst op rekening wilt kopen, verzenden wij het product pas nadat wij een kredietcheck hebben gedaan.
  • Bezorgt Aces direct ook in het buitenland?

    De meeste bestellingen kunnen tegen meerprijs ook in het buitenland geleverd worden. Deze prijzen zijn afhankelijk van het land van bestemming en het aantal producten. Neem hiervoor contact op met je vaste contactpersoon

  • Ik heb gisteren iets besteld, maar mijn bestelling is niet verzonden. Wat moet ik nu doen?

    Onze orderstatus wordt zo actueel mogelijk bijgehouden. Het grootste deel van ons assortiment wordt vrijwel realtime voorzien van status updates. Een klein deel niet, hierdoor is het mogelijk dat het status overzicht niet helemaal bij de tijd is.

    Bestellingen welke voor 16u bij ons geplaatst zijn en op voorraad zijn worden indien op voorraad dezelfde dag verwerkt en verstuurd. Het kan voorkomen dat door drukte in het distributiecenter of aan de kant van de vervoerder enige vertraging optreedt, in dat geval kan de verzending een dag extra kosten.

    Mocht je meer informatie over je order willen ontvangen dan terug te vinden is via Mijn account, neem dan contact op met je contactpersoon.

  • Hoe werkt een autorisatiecontract bij eerste afwijkende afleveradres?
    Indien er gebruik wordt gemaakt van het op rekening leveren (betalen achteraf) vragen we een kredietverzekering aan. Een vereiste hierbij is dat er geleverd wordt aan het in de KVK-gegevens bekend zijnde adres. Afwijkingen hierin zijn mogelijk middels het adres autorisatiecontract. Indien we door een tekenbevoegde persoon via dit formulier toestemming verleend krijgen om op een ander adres te leveren is dit mogelijk.

Algemeen

  • Wat zijn jullie algemene voorwaarden?

    Aces Direct levert uitsluitend aan bedrijven en overheidsinstellingen. Op al onze aanbiedingen en overeenkomsten zijn de NLdigital Voorwaarden 2020 van toepassing.

    Deze voorwaarden tref je hier aan.

  • Wat is jullie Privacy Policy? Wat zijn jullie regels omtrent cookies?
  • Wat doen jullie met cookies?

    Deze website maakt gebruik van cookies. We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, voor social media om ons websiteverkeer te analyseren. Je gaat akkoord met onze cookies als je de website blijft gebruiken.

  • Welke gegevens verwerken jullie van mij?

    NAW-gegevens, Bedrijfsgegevens, Functie, BTW-nummer, Geslacht, E-mailadres, (mobiel) telefoonnummer, Geboortedatum, IP-adres, Technische browserinformatie, Cookie ID, Klik- en surfgedrag & Social media account.

    Voor verschillende doeleinden, die terug te lezen zijn in onze privacy- en cookieverklaring, zullen wij persoonsgegevens verwerken. Wij bewaren jouw persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk is om de in deze privacy- en cookieverklaring genoemde doeleinden te bereiken.

  • Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?

    Bij Aces Direct staat de kwaliteit van onze service voorop. Wij streven naar maximale klanttevredenheid en doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen met je IT-uitdagingen. Toch kan het voorkomen dat je ergens ontevreden over bent. Bespreek je suggestie of klacht met je vaste contactpersoon. Deze ondersteunt bij het vinden van een passende oplossing voor je klacht. Indien je er niet uitkomt met je contactpersoon dan kun je contact opnemen met Sven van Boxtel, Managing Director bij Aces Direct via  sven.van.boxtel@acesdirect.nl