FAQ | Aces Direct

Wij zijn vanaf 11:00 uur gesloten vanwege onze jubileumreis. Maandag staan wij vanaf 08:30 uur weer voor je klaar. Wil je teruggebeld worden? Mail je persoonlijke contactpersoon of verkoop@acesdirect.nl

FAQ

FAQ

Heb je een vraag? Op deze pagina vind je direct het antwoord op jouw vragen.

Account

  • Hoe maak ik een account aan?
    In de navigatiebalk ga je via Mijn Account naar Account aanmaken. Hier kun je je persoonlijke account bij Aces Direct aanmaken. De velden voorzien van een asterisk (*) dien je verplicht in te vullen. Je gegevens worden te allen tijde vertrouwelijk behandeld en uitsluitend gebruikt om het winkelen zo makkelijk en persoonlijk mogelijk te maken. Zie hiervoor ook onze privacy- en cookieverklaring.
  • Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
    De instellingen van je account kun je inzien en aanpassen. Om dit te doen dien je ingelogd te zijn. Wanneer je dit nog niet bent dan kan dit onder 'Inloggen' bovenaan elke pagina. Als je ingelogd bent kan onder 'Mijn Account' de persoonlijke instellingen geraadpleegd en aangepast worden.
  • Hoe pas ik mijn afleveradres aan?
    Als je ingelogd bent kun je onder Mijn account je persoonlijke instellingen raadplegen en aanpassen.
  • Kan ik een overzicht van mijn facturen ontvangen?

    Via Mijn Account kun je gemakkelijk je laatste offertes inzien. Klik op het gewenste menu item en vervolgens aan de rechterkant op het gele driehoekje om de aanvullende informatie in te zien. Tevens kun je daar alle facturen downloaden.

  • Kan ik mijn orderhistorie bekijken?
    Via Mijn Account kun je gemakkelijk je laatste orders inzien. Klik op het gewenste menu item en vervolgens aan de rechterkant op het gele driehoekje om de aanvullende informatie in te zien. Tevens kun je daar alle orders downloaden.
  • Waar staan de details van mijn bestelling?
    Via Mijn Account kun je gemakkelijk je orders inzien. Klik op het gewenste menu item om zo je orders te openen. Klik op de gewenste orders en de details van de bestelling worden getoond.
  • Ik ben mijn wachtwoord of gebruikersnaam vergeten
    Indien je reeds een account hebt bij Aces Direct, maar je je gebruikersnaam en/of wachtwoord bent vergeten, dan kun je deze hier opvragen. Vul het e-mailadres in waarmee je geregistreerd bent en je gegevens worden direct naar dit e-mailadres verzonden. Wanneer je nog vragen heeft, neem dan via e-mail of telefoon contact op met je contactpersoon of onze klantenservice. Gebruikersnamen en wachtwoorden worden uitsluitend naar het bij ons bekende e-mailadres gezonden.
  • Hoe zeg ik mijn account op?
    Om je account op te heffen dien je een e-mail te sturen aan je contactpersoon met het verzoek om het account te verwijderen. Je contactpersoon zal je account verwijderen en je op de hoogte stellen wanneer dit voltooid is.

Betalen

  • Welke betalingsmethode heeft Aces Direct?

    Je kunt op de volgende manieren betalen bij Aces Direct:

    • Op rekening
    • Overboeking vooraf
    • iDEAL
    • Creditcard
    • Paypal
    • Operational lease

    Bekijk meer informatie over de diverse betaalwijzen.

  • Kan ik betalen via lease?

    In het hedendaagse bedrijfsleven ligt de nadruk op het gebruik van een bedrijfsmiddel en niet zozeer op het bezit ervan. Daarom bieden we je in samenwerking met verschillende leasemaatschappijen de mogelijkheid om IT-producten te leasen. Er zijn twee lease opties:

    • Operationele lease: Bij operational lease stelt de leasemaatschappij het gewenste bedrijfsmiddel aan jou ter beschikking. De leasemaatschappij financiert het object en 'verhuurt' het aan jou. Gedurende de looptijd van het contract blijft de leasemaatschappij zowel economisch als juridisch eigenaar en zij draagt ook het (verouderings)risico. Je 'gebruikt' slechts het object.
    • Financial lease: Bij deze vorm van lease koop je het gewenste bedrijfsmiddel en zorgt de leasemaatschappij voor de financiering. Deze financieringsvorm heeft veel weg van een banklening. Gedurende de leaseperiode wordt de apparatuur in gelijke termijnen afgelost. De leasemaatschappij is juridisch eigenaar van het geleasde object. Je bent economisch eigenaar en moet derhalve de apparatuur activeren op jouw balans.

    Lees hier meer over de verschillen en de lease voordelen.

  • Welke opties zijn er voor facturatie?

    Klanten bestellen op het moment dat het hen uitkomt, vaak dagelijks of zelfs meerdere malen per dag. Voor klanten die veelvuldig bestellen, is er de mogelijkheid om de bestellingen te clusteren binnen week- of maandfacturen. Dit leidt tot een helder overzicht en zorgt voor minder administratieve rompslomp.

    Meer informatie over facturatie vind je hier.

  • Mijn betaling is mislukt, wat moet ik nu doen?
    Indien er in het bestelproces een foutje gemaakt is kun je opnieuw een order plaatsen, of ons contacteren en een nieuwe betaallink opvragen voor de lopende order. Orders welke als vooruitbetaling aangemaakt zijn en waar vervolgens geen betaling op binnenkomt worden automatisch na 24 uur geannuleerd.
  • Hoe kan ik mijn openstaande posten zien?
    Via Mijn Account kun je gemakkelijk openstaande facturen inzien. Klik op het gewenste menu item en vervolgens aan de rechterkant op het gele driehoekje om de aanvullende informatie in te zien. Tevens kun je daar alle facturen downloaden.
  • Hoe snel wordt een kredietaanvraag opgepakt?
    Normaal gesproken heeft het aanvragen van een kredietlimiet een doorlooptijd van 1 2 werkdagen
  • Hoe werkt terugbetaling?

    Wanneer er een creditfactuur verstuurd wordt vragen we je in de begeleidende mail om door te geven wat je hiermee wilt laten doen. We kunnen deze (indien van toepassing) verrekenen met andere openstaande posten, als tegoed op de account laten staan of terugbetalen. Wanneer je op de mail met de creditfactuur reageert komt dit antwoord binnen bij je contactpersoon en zorgen we ervoor dat dit geregeld wordt.

    Kies je voor een terugbetaling dan zal dit binnen 5 werkdagen verwerkt worden.

  • Wat is het rekeningnummer van Aces Direct?
    Het rekeningnummer van Aces Direct is NL78RABO0116890053.

Garantie en Reparatie

  • Wat is de standaard garantie termijn?

    Aces Direct biedt je standaard minimaal 2 jaar garantie op alle producten. Wil je deze periode uitbreiden? Dat kan met onze garantie-uitbreidingen. Bekijk meer informatie over defecten- en garantieafhandeling.

  • Wat is het verschil tussen AD garantie en fabrikant garantie?
    Klanten van Aces Direct krijgen sinds 1 januari 2015 standaard 2 jaar garantie op alle producten. Je kunt er dus op vertrouwen dat een product tot en met twee jaar na ontvangst kosteloos wordt gerepareerd als het niet naar behoren functioneert. De standaard garantie van 2 jaar is uniek in de zakelijke IT-branche. De meeste bedrijven hanteren een termijn tussen de 3 en 12 maanden.
  • Hoe werkt AD garantie?
    Aces Direct stelt strenge eisen aan de kwaliteit van hun producten en diensten. Bovendien willen we klanten een zo goed mogelijke service bieden. Als er sprake is van een defect komen wij het product daarom altijd gratis bij je ophalen en als het product gerepareerd is, leveren we het gratis bij je af.
  • Hoelang is de garantie op producten?

    ACES Direct biedt standaard minimaal 2 jaar garantie op alle producten. Wil je deze periode uitbreiden? Dat kan met onze garantie-uitbreidingen. Bekijk meer informatie over defecten- en garantieafhandeling.

  • Mijn product is defect, wat nu?

    Bij Aces Direct ontvang je minimaal 2 jaar garantie op je product. Gaat je product binnen deze periode kapot? Neem dan contact op met je contactpersoon, of je kunt online een reparatieaanvraag indienen.

    Binnen 60 dagen: je ontvangt een nieuw product

    Aces Direct biedt je een 60 dagen defect omruilgarantie. Dit houdt in dat als een product binnen 60 dagen na ontvangst niet (goed) werkt, wordt het – indien mogelijk – direct omgeruild voor een nieuw exemplaar of een gelijkwaardig alternatief. Bekijk voor meer informatie de pagina over onze 60 dagen defect omruilgarantie.

  • Het artikel is defect bij ontvangst, wat nu?

    Alle producten die bij ontvangst of binnen 60 dagen na ontvangst defect zijn, worden – indien mogelijk – direct omgeruild voor een nieuw exemplaar of voor een gelijkwaardig alternatief. Bekijk voor meer informatie de pagina over onze 60 dagen defect omruilgarantie.

  • Wat is de status van mijn reparatie?

    Onder “Retouren en reparaties” in Mijn Account kun je de status van lopende retour- en reparatieaanvragen zien. Zoek eenvoudig op ordernummer, serienummer, status of datum. Per retour- of reparatieaanvraag kun je de statushistorie bekijken en zien wat de actie is (crediteren of herleveren).

  • Hoelang duurt reparatie?

    De duur van de reparatie is afhankelijk van de schade aan het product. Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden over de status. Ook in het “Retouren en reparaties” gedeelte in mijn account kun je de status zien van lopende retour- en reparatieaanvragen.

Ruilen en Retourneren