Heb je een vraag? Op deze pagina vind je direct het antwoord op jouw vragen.
Via Mijn Account kun je gemakkelijk je laatste offertes inzien. Klik op het gewenste menu item en vervolgens aan de rechterkant op het gele driehoekje om de aanvullende informatie in te zien. Tevens kun je daar alle facturen downloaden.
Je kunt op de volgende manieren betalen bij Aces Direct:
Bekijk meer informatie over de diverse betaalwijzen.
In het hedendaagse bedrijfsleven ligt de nadruk op het gebruik van een bedrijfsmiddel en niet zozeer op het bezit ervan. Daarom bieden we je in samenwerking met verschillende leasemaatschappijen de mogelijkheid om IT-producten te leasen. Er zijn twee lease opties:
Lees hier meer over de verschillen en de lease voordelen.
Klanten bestellen op het moment dat het hen uitkomt, vaak dagelijks of zelfs meerdere malen per dag. Voor klanten die veelvuldig bestellen, is er de mogelijkheid om de bestellingen te clusteren binnen week- of maandfacturen. Dit leidt tot een helder overzicht en zorgt voor minder administratieve rompslomp.
Meer informatie over facturatie vind je hier.
Wanneer er een creditfactuur verstuurd wordt vragen we je in de begeleidende mail om door te geven wat je hiermee wilt laten doen. We kunnen deze (indien van toepassing) verrekenen met andere openstaande posten, als tegoed op de account laten staan of terugbetalen. Wanneer je op de mail met de creditfactuur reageert komt dit antwoord binnen bij je contactpersoon en zorgen we ervoor dat dit geregeld wordt.
Kies je voor een terugbetaling dan zal dit binnen 5 werkdagen verwerkt worden.