Heb je een vraag? Op deze pagina vind je direct het antwoord op jouw vragen.
Via Mijn Account kun je gemakkelijk je laatste offertes inzien. Klik op het gewenste menu item en vervolgens aan de rechterkant op het gele driehoekje om de aanvullende informatie in te zien. Tevens kun je daar alle facturen downloaden.
Je kunt op de volgende manieren betalen bij Aces Direct:
Bekijk meer informatie over de diverse betaalwijzen.
In het hedendaagse bedrijfsleven ligt de nadruk op het gebruik van een bedrijfsmiddel en niet zozeer op het bezit ervan. Daarom bieden we je in samenwerking met verschillende leasemaatschappijen de mogelijkheid om IT-producten te leasen. Er zijn twee lease opties:
Lees hier meer over de verschillen en de lease voordelen.
Klanten bestellen op het moment dat het hen uitkomt, vaak dagelijks of zelfs meerdere malen per dag. Voor klanten die veelvuldig bestellen, is er de mogelijkheid om de bestellingen te clusteren binnen week- of maandfacturen. Dit leidt tot een helder overzicht en zorgt voor minder administratieve rompslomp.
Meer informatie over facturatie vind je hier.
Wanneer er een creditfactuur verstuurd wordt vragen we je in de begeleidende mail om door te geven wat je hiermee wilt laten doen. We kunnen deze (indien van toepassing) verrekenen met andere openstaande posten, als tegoed op de account laten staan of terugbetalen. Wanneer je op de mail met de creditfactuur reageert komt dit antwoord binnen bij je contactpersoon en zorgen we ervoor dat dit geregeld wordt.
Kies je voor een terugbetaling dan zal dit binnen 5 werkdagen verwerkt worden.
Aces Direct biedt je standaard minimaal 2 jaar garantie op alle producten. Wil je deze periode uitbreiden? Dat kan met onze garantie-uitbreidingen. Bekijk meer informatie over defecten- en garantieafhandeling.
ACES Direct biedt standaard minimaal 2 jaar garantie op alle producten. Wil je deze periode uitbreiden? Dat kan met onze garantie-uitbreidingen. Bekijk meer informatie over defecten- en garantieafhandeling.
Bij Aces Direct ontvang je minimaal 2 jaar garantie op je product. Gaat je product binnen deze periode kapot? Neem dan contact op met je contactpersoon, of je kunt online een reparatieaanvraag indienen.
Binnen 60 dagen: je ontvangt een nieuw product
Aces Direct biedt je een 60 dagen defect omruilgarantie. Dit houdt in dat als een product binnen 60 dagen na ontvangst niet (goed) werkt, wordt het – indien mogelijk – direct omgeruild voor een nieuw exemplaar of een gelijkwaardig alternatief. Bekijk voor meer informatie de pagina over onze 60 dagen defect omruilgarantie.
Alle producten die bij ontvangst of binnen 60 dagen na ontvangst defect zijn, worden – indien mogelijk – direct omgeruild voor een nieuw exemplaar of voor een gelijkwaardig alternatief. Bekijk voor meer informatie de pagina over onze 60 dagen defect omruilgarantie.
Onder “Retouren en reparaties” in Mijn Account kun je de status van lopende retour- en reparatieaanvragen zien. Zoek eenvoudig op ordernummer, serienummer, status of datum. Per retour- of reparatieaanvraag kun je de statushistorie bekijken en zien wat de actie is (crediteren of herleveren).
De duur van de reparatie is afhankelijk van de schade aan het product. Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden over de status. Ook in het “Retouren en reparaties” gedeelte in mijn account kun je de status zien van lopende retour- en reparatieaanvragen.
Als je een product bestelt, kan het voorkomen dat je je bedenkt of gewoon het verkeerde product hebt besteld. Dit is natuurlijk geen probleem. Binnen 60 dagen na ontvangst van het product heb je het recht de bestelling, indien in 100% nieuwstaat, gratis te retourneren. Het volledige aankoopbedrag wordt vervolgens gecrediteerd. Indien de bestelling niet meer in 100% nieuwstaat is dan kunnen kosten in rekening worden gebracht.
Enkele producten zijn voor de 60 dagen bedenktermijn uitgezonderd. Bekijk deze hier.
Retourneren is gratis, mits in 100% nieuwstaat.
Wat is 100% nieuwstaat?
Producten dienen compleet, onbeschadigd, ongebruikt en ongeopend te zijn.Let op: als het product niet in 100% nieuwstaat is, brengen wij kosten in rekening voor het retour nemen van het product.
Als je een product bestelt, kan het voorkomen dat je je bedenkt of gewoon het verkeerde product hebt besteld. Dit is natuurlijk geen probleem. Binnen 60 dagen na ontvangst van het product heb je het recht de bestelling, indien in 100% nieuwstaat, gratis te retourneren. Het volledige aankoopbedrag wordt vervolgens gecrediteerd. Indien de bestelling niet meer in 100% nieuwstaat is dan kunnen kosten in rekening worden gebracht.
Als een product binnen 60 dagen na ontvangst niet (goed) werkt, wordt het – indien mogelijk – direct omgeruild voor een nieuw exemplaar of een gelijkwaardig alternatief.
Je kunt eenvoudig een retouraanvraag via de website indienen. Volg daarvoor de stappen op onze pagina over retouren en reparaties. De retour- of reparatieaanvraag wordt door ons in behandeling genomen en je wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de status van de aanvraag. Hulp nodig bij je aanvraag of een afwijkende aanvraag? Neem dan contact op met je contactpersoon. Je contactpersoon kan je helpen bij de aanvraag of de aanvraag voor jou doen.
Onder ‘Retouren en reparaties’ in mijn account kun je de status van lopende retour- en reparatieaanvragen zien. Zoek eenvoudig op ordernummer, serienummer, status of datum. Per retour- of reparatieaanvraag kun je de statushistorie bekijken en zien wat de actie is (crediteren of herleveren).
We voorkomen graag onnodig verbruik van verpakkingsmateriaal en extra handelingen door de vervoerder, dus indien mogelijk is het toegestaan om meerdere artikelen samen te retourneren. Indien het gaat om producten van meerdere orderregels of zelfs andere orders verzoeken we je de extra retourlabels erbij te stoppen in de doos, dit bespoedigd de afwikkeling van je retourzending.
Om het vinden van een bepaald product voor je zo gemakkelijk mogelijk te maken, beschikt onze webwinkel over zeer uitgebreide zoekfuncties. Je kunt in principe op twee manieren zoeken: zelf zoeken in de diverse categorieën of gebruik maken van de verschillende zoekfuncties. Indien je het gezochte product niet kunt vinden, neem dan gerust contact met ons op.
De winkelwagen werkt -bijna- hetzelfde als je gewend bent in bijvoorbeeld een supermarkt. Je kunt er een aantal producten in plaatsen, maar je bent niet verplicht deze te bestellen. Om te zien wat er op een bepaald moment in je winkelwagen ligt, ga je naar 'Winkelwagen' rechtsboven in de header van de website.
Het plaatsen van een order bij Aces Direct is zeer eenvoudig:
Bij 'Orderinformatie' onder 'Mijn Account' kun je te allen tijde de status van de bestelling opvragen. Per e-mail ontvang je een bevestiging van de order.
Onderstaand vind je een overzicht van de verschillende orderstatussen:
Indien je een offerte wilt ontvangen van een of meerdere producten, dan zijn er twee mogelijkheden.
Indien je een order of deel ervan wilt annuleren, dan dien je dit door middel van een e-mail aan je contactpersoon door te geven. Vermeld hierin duidelijk het ordernummer en de producten die je wilt annuleren.
Annuleren kan alleen wanneer een order/product nog niet verzonden is. Aan een annulering zijn geen kosten verbonden. Enkele producten zijn echter uitgezonderd:
Als u een product wilt annuleren dat al verzonden is, dan kun je dit doen door middel van een beroep op de 60 dagen bedenktermijn.
De standaard (gratis) bezorgoptie is ‘Deellevering’. Daarnaast hebben we, indien beschikbaar, nog 2 betaalde bezorgopties: ‘Leveren in één zending’ en ‘express leverig’. Hieronder lichten we de bezorgopties nader toe.
Aces Direct levert orders direct uit de magazijnen van de grootste distributeurs van Europa. Afhalen van je bestelling is dan ook niet mogelijk.
We doen er alles aan om je order te leveren volgens de gecommuniceerde levertijd. In een enkel geval is het mogelijk dat door omstandigheden de levering vertraagd is.
De meeste bestellingen kunnen tegen meerprijs ook in het buitenland geleverd worden. Deze prijzen zijn afhankelijk van het land van bestemming en het aantal producten. Neem hiervoor contact op met je vaste contactpersoon
Onze orderstatus wordt zo actueel mogelijk bijgehouden. Het grootste deel van ons assortiment wordt vrijwel realtime voorzien van status updates. Een klein deel niet, hierdoor is het mogelijk dat het status overzicht niet helemaal bij de tijd is.
Bestellingen welke voor 16u bij ons geplaatst zijn en op voorraad zijn worden indien op voorraad dezelfde dag verwerkt en verstuurd. Het kan voorkomen dat door drukte in het distributiecenter of aan de kant van de vervoerder enige vertraging optreedt, in dat geval kan de verzending een dag extra kosten.
Mocht je meer informatie over je order willen ontvangen dan terug te vinden is via Mijn account, neem dan contact op met je contactpersoon.
Aces Direct levert uitsluitend aan bedrijven en overheidsinstellingen. Op al onze aanbiedingen en overeenkomsten zijn de NLdigital Voorwaarden 2020 van toepassing.
Deze voorwaarden tref je hier aan.
Bekijk onze privacy- en cookieverklaring.
Deze website maakt gebruik van cookies. We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, voor social media om ons websiteverkeer te analyseren. Je gaat akkoord met onze cookies als je de website blijft gebruiken.
NAW-gegevens, Bedrijfsgegevens, Functie, BTW-nummer, Geslacht, E-mailadres, (mobiel) telefoonnummer, Geboortedatum, IP-adres, Technische browserinformatie, Cookie ID, Klik- en surfgedrag & Social media account.
Voor verschillende doeleinden, die terug te lezen zijn in onze privacy- en cookieverklaring, zullen wij persoonsgegevens verwerken. Wij bewaren jouw persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk is om de in deze privacy- en cookieverklaring genoemde doeleinden te bereiken.
Bij Aces Direct staat de kwaliteit van onze service voorop. Wij streven naar maximale klanttevredenheid en doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen met je IT-uitdagingen. Toch kan het voorkomen dat je ergens ontevreden over bent. Bespreek je suggestie of klacht met je vaste contactpersoon. Deze ondersteunt bij het vinden van een passende oplossing voor je klacht. Indien je er niet uitkomt met je contactpersoon dan kun je contact opnemen met Sven van Boxtel, Managing Director bij Aces Direct via sven.van.boxtel@acesdirect.nl