Tilburgse IT-leverancier ACES Direct favoriete ICT reseller Nederland | Aces Direct

Tilburgse IT-leverancier ACES Direct favoriete ICT reseller Nederland

ACES Direct, een in 2000 opgerichte en in Tilburg gevestigde IT-leverancier, is uitgeroepen tot favoriete IT reseller in de zakelijke markt. In de CIO top 100 laat het bedrijf daarmee bedrijven als Coolblue, KPN, Bechtle en Central Point achter zich.

Het Nederlandse Partner Preference onderzoek van CIO helpt IT Managers en CIO's in de partnershipkeuze. Onder de lezers en bezoekers van Webwereld, Computerworld en voornamelijk CIO.nl hielden zij een enquête waarbij ze een cruciale vraag stelden: "met welke bedrijven doet u het liefste zaken op de volgende gebieden?"

Solide fundament

ACES Direct Directeur Tom Coehorst is blij dat het door hem gebouwde fundament zich in vertrouwen van de markt uitbetaalt. “Ik heb ooit bewust gekozen om me te richten op de zakelijke markt. Het is een markt die mij ligt en waar ik kansen zag om toegevoegde waarde te bieden. Om van een zolderkamer in Goirle uit te groeien naar een bedrijf met de nummer 1 positie tussen deze namen. Een mooier compliment kan het bedrijf bijna niet krijgen.”

Persoonlijke benadering

In het onderzoek geven 186 CIO's en IT Managers, werkzaam bij bedrijven met meer dan 100 werknemers, aan bij welke partner hun samenwerkingsvoorkeur ligt. Met andere woorden: wie adviseren zij als partner?

De strategie van ACES Direct lijkt te werken. “Wij willen excelleren, niet alleen naar klanten maar ook naar partners, aandeelhouders en de omgeving. Wij willen organisaties vooruit helpen door de beste partner te zijn op het gebied van advies, levering en implementatie van ICT producten en -diensten.” Tom legt uit hoe zich dat bijvoorbeeld uit in de HR strategie. “We stellen onze collega’s centraal, daarmee willen we onze klanten optimaal bedienen. Gelukkige medewerkers zorgen voor gelukkige klanten.”

Wat brengt de toekomst?

Voorlopig lijkt het Tilburgse bedrijf nog niet klaar met doorgroeien. Onlangs betrokken zij het iconische voormalig HAANS Lifestyle pand aan de Rosa Castellanosstraat in Tilburg. Nu werken daar zo’n 80 medewerkers in een aantal teams. De komende jaren moet dat een veelvoud worden als het aan Tom ligt. “Dat mooie gebouw staat ook voor onze ambities. Wij willen nog beter worden en doorgroeien.”