Zakelijke IT-partner
Zakelijke IT-partner
Hoe kan ik een order annuleren of wijzigen?
Hoe kan ik een order annuleren of wijzigen?
Indien u een order of deel ervan wilt annuleren of wijzigen, dan kunt u dit doorgeven aan uw contactpersoon. Vermeld hierbij duidelijk het ordernummer en de producten die u wilt annuleren.
Annuleren kan alleen wanneer een order/product nog niet verzonden is. Aan een annulering zijn geen kosten verbonden.
Producten die uitgezonderd zijn van annulering
Enkele producten zijn echter uitgezonderd:
- Speciaal voor u bestelde of samengestelde producten
- Vervangende (reserve) onderdelen
- Producten waar uitdrukkelijk vermeld staat dat het recht niet geldt
Annuleren nadat het product verzonden is
Als u een product wilt annuleren dat al verzonden is, dan kunt u het pakket weigeren aan de deur. Heeft u het pakket al in ontvangst genomen? Dan kunt u de bestelling retour sturen. Bekijk voor meer informatie de 60 dagen bedenktermijn