ACES Direct levert alleen aan zakelijke klanten
ACES Direct biedt exclusieve SWAP Service

ACES Direct biedt exclusieve SWAP Service

Actie geplaatst op 26-02-2017

ACES Direct biedt u de exclusieve Samsung B2B SWAP Service bij aankoop van een Samsung smartphone of tablet. De service zorgt ervoor dat u binnen 24 uur een vervangend toestel of tablet krijgt. Zo blijft u in staat om gebruik te blijven maken van hetzelfde toestel en hoeft u zelf geen tijd en energie in de reparatie te steken.

Zo werkt de Samsung B2B SWAP Service
De SWAP service is een exclusieve dienst die via Samsung premium partners -zoals ACES Direct- beschikbaar is. Wij registreren de aangeschafte producten bij Samsung, zodat u gebruik kunt maken van de SWAP Service. Indien het toestel buiten uw schuld om defect is geraakt en nog voldoet aan de garantievoorwaarden, dan kunt u de aanvraag rechtstreeks aanmelden bij BNS, de servicepartner. U ontvangt de volgende werkdag al een vervangende Samsung toestel op elke gewenste locatie in de Benelux. De servicemedewerker levert u het vervangend toestel werkend op, zodat u per direct weer bereikbaar bent.

SWAP Service portfolio
Onderstaande toestellen zijn onderdeel van het SWAP programma tot 30 juni 2017:
Galaxy S7 en S7 Edge
Galaxy S8 en S8+
Galaxy A5 2017
Galaxy Tab S2 LTE
Galaxy Tab Active LTE

Criteria voor deelname aan SWAP Service
Een toestel komt in aanmerking voor een SWAP als het voldoet aan de volgende criteria:
- Het toestel is geproduceerd voor de Benelux-markt en beschikt over Nederlandstalige software.
- Het toestel is gekocht bij een Samsung premium partner.
- Er een defect is aan het toestel dat niet veroorzaakt is door val-, stoot-of vochtschade.
- Het defect is niet veroorzaakt door een verkeerde of onvolledige instelling.
- Het defect is niet veroorzaakt door een verkeerde of onvolledige aansluiting.
- De internet- en telefoonverbinding feilloos werken en alle benodigde diensten zijn geactiveerd.
- Alle andere externe apparaten probleemloos werken.
- Het defect plaatsvindt binnen de garantieperiode van 2 jaar na datum van aankoop.
- Alle gebruikersaccounts (bijvoorbeeld van Google, Samsung, Knox) dienen te zijn verwijderd.

Aanvraag SWAP Service
Is uw toestel defect en wilt u gebruikmaken van de SWAP Service? ACES Direct heeft uw toestel, die op dat moment tot het SWAP Service portfolio behoorde, bij aankoop geregistreerd bij Samsung voor de SWAP Service. Bel daarom de Samsung Helpdesk tijdens kantooruren (09.00 - 18.00 uur) op telefoonnummer 0344-636332. De telefonische helpdesk is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Met de medewerker maakt u een omruilafspraak voor dezelfde of de volgende dag op iedere gewenste locatie in de Benelux.
 

Actieproducten

Vorige actie Volgende actie
Feedback