ACES Direct introduceert klik&klaar | Aces Direct

ACES Direct introduceert unieke werkplek-oplossing klik&klaar

Altijd voorzien van de laatste software en hardware

Tilburg, 20 januari 2015 – ACES Direct heeft klik&klaar gelanceerd. Met klik&klaar zijn ondernemers, van ZZP tot MKB, altijd verzekerd van de beste hardware en meest actuele software tegen een vast laag maandbedrag. Het is een innovatief en een uniek concept in de Nederlandse markt, dat wordt uitgevoerd samen met HP.

klik&klaar is een praktische en complete IT-oplossing. Alle elementen zijn aanwezig om zorgeloos en professioneel te kunnen werken: een nieuwe, hoogwaardige notebook of desktop van HP, Microsoft Office 365, online backup en antivirussoftware. Zelfs licentiekosten, upgrades, updates en onderhoud zijn opgenomen in het maandbedrag. En na twee jaar kan de notebook of desktop worden ingeruild voor een gloednieuw exemplaar.

Altijd verzekerd van de nieuwste IT

De nieuwe oplossing van ACES Direct past perfect binnen de huidige tijdsgeest waarin mensen flexibiliteit en vrijheid verkiezen boven de ballast van eigendom. Jeroen Stabel, Manager Solutions bij ACES Direct: “In een tijd waarin technologie zich snel ontwikkelt, is het bijna zonde om spullen aan te schaffen die binnen enkele jaren achterhaald kunnen zijn. Met klik&klaar betalen ondernemers voor het gebruik van producten. Hiermee zijn ze altijd en overal verzekerd van een krachtig IT-fundament dat met de tijd meebeweegt. En als er een probleem of defect is, bieden wij ondersteuning.”

Een uniek samenwerkingsverband

ACES Direct is continu op zoek naar vernieuwende oplossingen die inspelen op behoeften van de klant. klik&klaar is hier het ultieme voorbeeld van. Michel Voorhout, HP PPS Partner Business Manager bij HP Nederland: “ACES Direct heeft business development hoog in het vaandel staan. Daarom hebben wij ze vorig jaar ook benoemd tot HP Fast Growing Partner of the Year. Wij geloven in de laagdrempelige opzet van klik&klaar. Hierdoor is het voor elke starter of kleine ondernemer mogelijk met de beste en nieuwste HP producten te werken.” Stabel vult aan: “Omdat we een groot vertrouwen hebben in de hoogwaardige producten van HP, wilden we dit concept graag met hen realiseren.”

Transparant en overzichtelijk

Er zijn vier klik&klaar pakketten: ProBook basis, ProBook plus, EliteBook plus en ProDesk plus. Abonnees kunnen het pakket kiezen dat bij hun wensen past en betalen alleen voor applicaties die ze nodig hebben. Het concept is duidelijk, transparant en kostenbesparend. Ondernemers die een klik&klaar pakket uitkiezen, kunnen razendsnel aan het werk met hun volledig geïnstalleerde notebook of desktop.

Meer weten over klik&klaar, de tarieven en pakketten? Ga dan naar www.kiesvoorklikenklaar.nl

Over HP

HP creëert nieuwe manieren waarop technologie een positief effect heeft op mensen, bedrijven, overheid en de maatschappij. HP is wereldwijd de grootste technologie onderneming, met een portfolio van printing, personal computing, software, services en IT infrastructuuroplossingen voor haar klanten. www.hp.nl

Allround IT-dienstverlener ACES Direct helpt grote en kleine organisaties om meer succes te boeken. Dat doet ACES Direct door klanten te helpen bij het oplossen van zakelijke uitdagingen met behulp van complete, integrale IT-oplossingen die de optelsom vormen van hardware, software, diensten en kennis. Daarmee zorgt ACES Direct dat organisaties zich helemaal op hun kernactiviteiten kunnen richten en medewerkers hun werk sneller, beter en efficiënter kunnen doen. Vanuit Tilburg bedient ACES Direct meer dan 15.000 klanten. Ondanks die omvang staan samenwerking en persoonlijke aandacht centraal. Want alleen door persoonlijke aandacht en diepgaande samenwerking kan ACES Direct écht toegevoegde waarde leveren. Dát is de persoonlijke klik in IT. www.acesdirect.nl