ACES Direct neemt Clavus Telecom over | Aces Direct

ACES Direct neemt Clavus Telecom over

Tilburg, 4 januari 2016 - Clavus Telecom BV wordt vanaf 1 januari 2016 onderdeel van ACES Direct. Met de toevoeging van Clavus Telecom kan ACES Direct -naast de huidige IT oplossingen- haar klanten een breed pakket aan telecomdiensten aanbieden.

Volgens Tom Coehorst, directeur van ACES Direct, biedt de uitbreiding direct toegevoegde waarde. “Op dit moment zijn we al druk bezig op telecomgebied. Door de toevoeging van Clavus Telecom zijn we in staat om in één klap niet één, maar meerdere stappen vooruit te gaan.”

Communicatie op maat
Clavus Telecom ontwerpt en installeert communicatieoplossingen op maat voor de business to business markt. Denk hierbij aan glasvezel of ADSL verbindingen maar ook telefooncentrales van bijvoorbeeld Panasonic, Alcatel, Unify en Avaya. Verder is Clavus ook thuis in VoIP oplossingen, hosting service en mobiele abonnementen van alle grote providers. Daarnaast mag Clavus Telecom zichzelf inmiddels -met contracten bij grote gezondheidszorginstellingen- ook expert noemen op het gebied van zorgalarmeringen.

Persoonlijke aanpak
Patrick Spijkers, eigenaar van Clavus Telecom, is enthousiast over het samengaan van met ACES Direct. “Voor ons huidige klantenbestand verandert er in principe –naast de naamswijziging- niet veel. Wij staan net als ACES Direct voor een persoonlijke aanpak. Het contact loopt nog steeds via bekende collega’s. Het verschil is dat wij me deze stap onze klanten nog breder kunnen helpen.”

Allround IT-dienstverlener ACES Direct helpt grote en kleine organisaties om meer succes te boeken. Dat doet ACES Direct door klanten te helpen bij het oplossen van zakelijke uitdagingen met behulp van complete, integrale IT-oplossingen die de optelsom vormen van hardware, software, diensten en kennis. Daarmee zorgt ACES Direct dat organisaties zich helemaal op hun kernactiviteiten kunnen richten en medewerkers hun werk sneller, beter en efficiënter kunnen doen. Vanuit Tilburg bedient ACES Direct jaarlijks meer dan 15.000 bedrijven en overheidsinstellingen.

Over Clavus Telecom BV
Communicatie is voor elk bedrijf van groot belang. De technologische ontwikkelingen gaan snel en het is niet altijd makkelijk te beoordelen wat er nu en in de toekomst nodig is. Clavus Telecom BV uit Tilburg biedt bedrijven een toekomst vaste communicatieoplossing op maat. Denk hierbij aan het opzetten van glasvezel of ADSL verbindingen, VoIP oplossingen, hosting service en mobiele abonnementen. Maar ook aan het aanleggen van telefooncentrales waarbij data en spraak gecombineerd worden voor een optimale benutting van het netwerk.