ACES Direct steunt Stichting Ride4Kids | Aces Direct

ACES Direct steunt Stichting Ride4Kids

Tilburg, 24 augustus 2012 – De Pyreneeën Challenge is een unieke fietstocht die donderdag 13 september 2012 van start gaat. De deelnemers van deze fietstocht helpen mee aan de ontwikkeling van een medicijn tegen energiestofwisselingsziekten bij kinderen. ACES Direct vindt dit een goed initiatief en heeft dit gesteund door middel van een actie met een donatie van €1000,- als resultaat .

De deelnemers van de Pyreneeën Challenge rijden voor Stichting Ride4Kids. Deze stichting heeft als doel geld op te halen met de Pyreneeën Challenge ten behoeve van wetenschappelijk onderzoek naar energiestofwisselingsziekten bij kinderen, met als uiteindelijk doel het meehelpen aan het ontwikkelen van een medicijn.

“Ieder kwartaal organiseert ACES Direct een dag die in het teken staat van een goed doel. Omdat ACES Direct sport-minded is, zijn er voor 2012 vier initiatieven gekozen die direct of indirect met sport te maken hebben. Gisteren heeft iedere klant die een bestelling geplaatst automatisch meegedaan met de actie voor de Pyreneeën Challenge. ACES Direct heeft per bestelling €5,- geschonken aan Stichting Ride4Kids middels de Pyreneeën Challenge.”, aldus Eric Gielen, Marketing Manager bij ACES Direct.

Er is een bedrag van €890,- bij elkaar gebracht. ACES Direct heeft hier €1000,- van gemaakt en dit volledige bedrag aan Stichting Ride4Kids geschonken.